Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vraagje

• Auteur

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier,ik ben marisca ben 28 jaar en heb een dochtertje van 22 maanden, ik wilde graag wat vragen,ik heb begin juni een mirena spiraal laten platsen maar die moest er helaas in juli uit omdat hij niet goed zat, nu moest ik wachten op mijn menstruatie en die was afgelopen maandag, maar dit duurde maar 2 dagen en normaal wel een dag of 6, nu heb ik sins dinsdag gevoelige borsten,bij de gyn een echo gehad maar was niks te zien,ook de test was negatief, maar nu heb ik pijnlijke borsten en heb ik ook kleine krampjes en lage rugpijn… kan ik toch zwanger zijn..of komt dit door de spiraal? heb vrijdag bloed laten prikken voor hcg….uitslag hoor ik morgen…

groetjes marisca.

#4093340 Quote

Mijn ervaring is dat als je verandert van hormoonhoudende anticonceptie je wel vaker dat soort klachtjes kunt hebben. Zeker als je eigen cyclus nog niet helemaal duidelijk op gang is. Maar wie weet….

#4093345 Quote

oke, nou dan nog maar even afwachten, nou het grappige is dat we nog niet bezig waren voor een 2de hahaha, maar als ik zwanger ben dan is het welkom..bedank voor je reactie..

groetjes marisca.

#4093347 Quote

oke, nou dan nog maar even afwachten, nou het grappige is dat we nog niet bezig waren voor een 2de hahaha, maar als ik zwanger ben dan is het welkom..bedank voor je reactie..

groetjes marisca.

marjan1980
    Bijdrager
    #4093447 Quote

hoi maris,
    ik heb mijn spiraal mirena ook weg laten halen,na bijna 3 jaar.
    2 dagen voordat ik ongesteld moest worden, laten verwijderen,ik werd gewoon na2 dagen ongesteld weer op oude mate,erg dus.
    vorige maand dacht ik nou dit wordt een nod.
    pijnlijke borsten,pijn in me buik,zelfs misselijk.maar werd met 3 weken weer ongesteld.nu moet ik deze dagen weer worden ook weer zijn me borsten pijnlijk.
    gr marjan

#4093558 Quote

Hoi marjan,

oke raar hoor want de gyn zegt dat dit eigenlijk niet kan, maar mijn bloed uitslag is nu 0,1 hcg, ik lees nu overal op het internet dat je geen hcg in je lichaam hebt als je niet zwanger bent,maar de asistente zei vanmiddag dat ik dan niet zwanger ben, maar ik heb afgelopen maandag en dinsdag wel gevloeid maar was geen ong..nu heb ik nogsteets last van mijn borsten en mijn tepels steken en tintelen en ze worden donkerder heb nu ook last van kramjes,heb jij dat dan ook

en weet iemand of ik misschien een ovulatietest kan gebruiken om te kijken of ik miss toch zwanger ben want mijn lichaam zegt van wel..

groetjes marisca.
    groetjes maris

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4093563 Quote

Hoi marjan,
    oke maar heb jij dan ook dat je tepels steken en prikkelen? en worden ze ook wat donkerder bij jou.?
    mijn bloed uitslag was 0,1 hcg, nu ben ik net op intenet wezen struinen en ik lees bijna overal dat je geen hcg in je bloed hebt als je niet zwanger bent, dat vind ik zo raar want de assistente zij vanmiddag dat ik niet zwanger ben?? maar mijn lichaam zegt van wel??

weet iemand misschien of ik een ovulatie test kan gebruiken om te kijken of ik misschien toch zwanger ben..??

groetjes marisca.

marjan1980
    Bijdrager
    #4093880 Quote

hoi sommige hebben ovulatietest gebruikt kan je ook ergens terug lezen bij ovulatietest.
    die hebben het ook gedaan.was zelfs 1 op de site die kreeg elke keer positief bleek achteraf dat ze al zwanger was.
    nee ze zijn niet echt donkerder.
    ik heb morgen weer me nod dag.maar heb al ongesteldheid gevoel ik dacht ook dat ik het was geworden.
    als ik volgende maand weer mijn eisprong niet kan vinden,ga ik eens langs me huisarts.
    ik moest vorige keer van hem een mammografie maken,maar dat ik wacht wel misschien is het zwangerschap.hij zal niet blij zijn als ie hoort dat ik niet gegaan ben.ook al zou het zwangerschap zijn ik moest toch gaan van hem,wegens mijn achtergrond.moet er niet aan denken,ze zijn al pijnlijk,
    mijn huisarts is altijd heel voorzichtig met dingen,misschien met mijn achtergrond,cyste in de baarmoeder gehad,dat ie me toch even doorstuurt voor echo.
    maar wat raar dat jij 0,1 hcg heb.idd je zou dan geen hcg moeten hebben.
    ik voelde altijd rond de 10de dag pijn in me buik.daarna met dag 15 kreeg ik pijn in buik en dat blijft aantal dagen,dan beginnen me borsten op te spelen.en dan daarna toch ongesteld.
    komt zelf melk uit.gooi het wel of hormonen een zooitje van maken.
    gr marjan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct