Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1340537 Extra Kilos

• Auteur

Hallo allemaal,

Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap?

Ben zelf 27 weken zwanger en al 11 kilo aangekomen (heb geen gekke eetbuien of rare zwangerschaps tiks). Nu moet in de laatste 3 maanden het meeste gewicht er nog bij komen.
    De kilo’s zitten echt waar ze horen te zitten….op mijn buik.

Hoor graag hoe het bij jullie is.

Groetjes,
    Charlie

#4095891 Quote

Owja, ik heb ook alles alleen op mijn buik zitten, wel zwaar voor mn schaambeen, Auw!!!

#4095910 Quote

Hoi,

Ik ben bij de 1e 6kg aangekomen en bij deze zwangerschap tot nu toe nog net geen 7kg.

Groetjes Corina
    33+5wkn

#4095922 Quote

Hallo charlie2809,

Ik ben 37 weken zwanger en 14 kilo aangekomen.
    gemiddeld komen zwangere vrouwen 15kilo aan in de zwangerschap.

Groetjes Manon

#4096015 Quote

Hi,

Hier iemand van 16 weken en maar 1kg aangekomen. Mijn vorige zwangerschap was ik in totaal maar 5kg aangekomen. Ik wacht nu wel weer af hoe het gaat lopen.

Gr. Tamara.

#4096016 Quote

Bij mn eerste ben ik 10 kilo aangekomen. Eigenlijk heel geleidelijk vanaf 20 weken steeds een halve kilo. Dat zat ook alleen op mn buik.

Nu ben ik 3,5 kilo aangekomen en zit op de 28 weken. Het lijkt er dus op dat ik weer op de 10 kilo ga eindigen. Ook nu zit het alleen nog maar op mn buik.

Ik moet erbij zeggen dat ik bij de eerste veel trek had in groente en fruit, terwijl ik nu juist ontzettend vaak trek heb in frituur en zoetigheid… Blijkbaar maakt het bij mij voor de kilo’s niet uit!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4096025 Quote

Hoi hoi

Ik ben bijna 35wk zwanger en nog niets aangekomen.Ik ben eerst 3kilo afgevallen en die zitten er nu weer aan,maar kan nog wel wat aankomen de laatste weken.
    Bij mijn zoontje was ik 4kilo aangekomen en dat is ook niet echt veel.Bij mij zit alles op de buik van achteren kun je ook niet zien dat ik zwanger ben.
    Maar het is heel normaal om 12 tot 15 kilo aan te komen.

Groetjes Anita

#4096037 Quote

Ik ben 21 weken en zo’n 5 kilo aangekomen. Bij de eerste ongeveer 14 en bij de tweede 15 kilo. Dus dat zal het nu wel weer worden.

Overigens was het met een paar weekjes er ook weer helemaal af. ALleen het model is nooit meer helemaal geworden wat het vroeger was, haha.

#4096043 Quote

Ik ben bij de 1e 18 kg aangekomen!
    Ben nu pas 10 weken, nog niks aangekomen, en hoop niet dat het er zoveel worden….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct