Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1340587 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal
    Ik ben hier ook nieuw,ik zie dat een ieder zich hier voorsteld,dus dat doe ik dan ook maar even.

Ik ben 27 en al 2 jaar bezig om een tweede kindje te krijgen,tot nu toe zonder resultaat dus….helaas.

Wij lopen ook in het ziekenhuis,omdat het al zo lang duurt.
    Ik heb woensdag mijn eerste NOD dag en dat kan tot zondag duren,omdat mijn cyclus tussen de 30 en 34 dagen is.
    Dus er komen spannende dagen aan.
    Mocht ik nu ongesteld worden,dan moet ik het ziekenhuis bellen,en krijg ik een kijkoperatie
    Spannend spannend spannend

Ik lees hier al wel heel lang mee,maar heb nooit eerder gerageerd,waarom weet ik ook niet.
    Maar vandaag ben ik een daagje thuis van mijn werk,omdat ik zo’n keelpijn heb,en erg moe ben,dus ik dacht, NU ga ik ook is schrijven.
    Wie weet kan ook hier de steun vinden,die mijn lieve vriend me geeft,alleen dan van vrouwen.
    2 van mijn vriendinnen weten dat wij een kinderwens hebben,maar ik voel me soms zo’n zeur als ik weer zeg dat ik zoooo graag wil.
    Hun hebben allebei net een kleine gekregen,en zijn dolgelukkig,dus zitten vast niet op mijn gezeur te wachten.
    Ik wens een ieder veel geluk met het zwanger worden
    Groetjes F

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct