Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1340750 Ons Mannetje Is Gedraaid

• Auteur

Ja, je leest het goed!!!Na bijna 37 weken is hij dan toch ondersteboven gaan liggen met z’n snuit!
    Vanmiddag echo gehad, en daar lag ‘ie, koppie naar beneden.
    We gilde het uit, echoscopiste keek een beetje bedenkelijk terug…’Zijn julie hier al blij mee?’

O, ben zoooo blij!
    Dit weekend van gekkigheid ‘Turn around'(…every now and then I get a little bit lonely and you never come’n around’) van Bonnie Tyler gezongen, vast bekend onder de dertigers onder ons, misschien heeft dat nog wat geholpen ha ha!
    Dus geen keizersnede voor ons volgende week, laat de kleine maar komen waneer het hem uitkomt.Ik gok nog zo’ 2 a 2,5 week…

Groetjes Roos.

#4096114 Quote

Hé Roos,

wat fijn dat jullie mannetje gedraaid is. Nu toeleven naar een gewone bevalling. Geniet nog even van het zwanger zijn de komende tijd!

Groetjes Danielle

#4096115 Quote

Jippie!!!! Wat fijn meid.
    Geniet nog van de laatste weken….

Liefs Irene

Hannah38
    Bijdrager
    #4096128 Quote

Joepie!! Helemaal fijn dat de natuur nu zelf mag bepalen wanneer jullie ventje eruit komt! Geniet nog maar even van zijn schopjes (boven in je buik)….

#4096133 Quote

gelukkig meis toch nog goed gekomen heerlijk gevoel:)
    hahah ja dat nummer ken ik ook hoor en ben nog lang geen 30tiger hoor:P:P
    nu kan je gaan aftellen:)

xxxx

#4096150 Quote

Wat ontzettend fijn voor jullie en speciaal voor jouw.
    Geniet nog lekker van het kleintje in je buikt, je heb hem nu nog lekker heel intiem bij je, al snap ik dat je razend nieuwsgierig ben, hihi.

Liefs marina

#4096337 Quote

Oh wat lekker dat je nu ‘gewoon’ mag bevallen!
    Geniet nog maar ff van het gemurmel in je buik!

Gr Wen

#4096553 Quote

Wat een geluk!!!!
    Geniet van de laatste loodjes.

Liefs Trudi

Anninas
    Bijdrager
    #4096659 Quote

Wat fijn voor jullie. Lekker een normale bevalling.
    Succes met de laatste loodjes en geniet nog even van het gerommel in je buik.

Groetjes anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct