Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1340814 Dag 14 Van De Cyclus Weer Ongesteld

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben in mei gestopt met de pil en had een cyclus van 30-34-35 dagen. Deze cyclus begon met veel pijn in mijn borsten en veel buikkrampen. Ik heb nooit last van mijn menstruatie en voor zover ik mij kan herinneren 15 jaar geleden (toen ik nog geen pil slikte) ook niet. Ik ben 6 dgn ongi geweest en gisteren op dag 14 van mijn cylclus begon het weer!!!! Ik snap er helemaal niets van!!
    Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

Gr Bubbles

#4096197 Quote

Hoi bubbles

Vaak is het zo dat wanneer je graag zwanger wilt worden je lichaam wat van slag is, omdat je er bewust of onbewust veel mee bezig bent. Daarbij komt dat je lijf wat tijd nodig heeft te ontpillen.

Ik zou het even aankijken en als het zo blijft even de dokter bellen….want 2x in een maand ongesteld zijn is ook niet prettig

marjan1980
    Bijdrager
    #4096260 Quote

hoi
    bij kwam met 3 weken.ook mega last van me borsten.
    maar daarna zat ik me oude ritme.
    gr marjan

#4096857 Quote

Hai Bubbles,

Helaas kan ik geen ander antwoord geven dan ontpillen.. Veel vrouwen reageren hier anders op maar jouw klachten heb ik al vaker gehoord/gelezen..

Ontpillen duurt +/- een maand of 2 a 3. Hopelijk blijft het hierbij en ga je naar je ms nu een goede en vooral pijnloze cyclus tegemoet!

Grtjs, Keanosmama

#4096968 Quote

Hallo Dames,

Ik heb toch de dokter gebeld. Ze kan niets met zekerheid zeggen, maar alles wijst er op dat ik toch even zwanger was en deze in een heel vroeg stadium is afgebroken. Ontpillen duurt volgens haar een paar dagen (met de pil die ik geslikt heb). Als het goed is dan moet mijn cylcus nou weer normaal worden, zo niet, dan is er toch is anders en moet ik even langs komen. Bedankt voor jullie reacties.

G Bubbles

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct