Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1340877 Vraag

• Auteur
  • DaisyB
    Bijdrager

Hey dames,

Sinds een week verlies ik heel veel doorzichtig slijm.. Vind het een beetje vreemd, ben namelijk wit gewend..
    Maar dit is echt doorzichtig…
    Weet iemand wat dit is en hebben jullie dat ook wel eens?

Groetjes

Princesje

#4096230 Quote

in welke periode zit je ???
    ik heb dit eke maand net voor mijn ei.
    gr F

#4096239 Quote

idd, als je in je vruchtbare periode zit, hoort dat slijm erbij….. dat is een teken dat je ei er aan zit te komen…. meestal is het na een dag ofzo na je ei weer weg….

DaisyB
    Bijdrager
    #4096246 Quote

Dat is het probleem… Weet niet zo goed in welke periode ik zit.
    Ik heb op 3 augustus mijn spiraal er uit laten halen en sindsdien helemaal niks.. Ben nog niet ongesteld geweest en kan dus niet echt tellen…
    Voor ik met anticonceptie begon was ik ook super onregelmatig ongesteld..dus ben super benieuwd.
    Hoe lang kan dat slijm ongeveer aanhouden?

#4096247 Quote

inpriciepe duurt het slijm een paar dagen voor je ei totdat je ei springt,dan is het meestal weg.

als ik jou was zal ik gewoon heel goed klussen nu,maar nog wel even afwachten om naar de huisarts te gaan,die stuurt je hoogst waarschijnlijk toch naar huis,met de mededeling dat je het even af moet wachten,tot alles zijn normale ritme weer vind.
    mijn huisarts zei toen der tijd dat daar 3 maanden voor staat.
    succes hoor

DaisyB
    Bijdrager
    #4096255 Quote

bedankt voor de tips…
    Heb ik in ieder geval iets te doen vanavond 😀

Mijn huisarts zei dat het ongeveer 5 weken zou duren voor het ritme weer terug was.

Toch gek dat iedere huisarts weer iets anders zegt..

Ben benieuwd!

Groeten,

Princesje

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4096375 Quote

ik heb ook wel eens gehoord dat je als je zwanger bent ook wat meer last van afscheiding hebt… of is dat niet zo??

#4096457 Quote

zet hem op prinsesje…. ;o)
    een vriendin van me kreeg te horen dat het wel 6 mnd kan duren…
    je kan online best wat site vinden met info over de signalen….. succes ermee!!

DaisyB
    Bijdrager
    #4096933 Quote

even een update..

Ik moest van mijn vriend gisteren met hem naar de dokter want hij vond dat ik me te veel zorgen maakte…
    Eenmaal daar heeft hij mij wel onderzocht en hij vond dat alles er goed uitzag.
    Volgens hem duidde dat slijm op het opstarten van mijn hormonen en was dat dus een heel goed teken.
    Mijn super onregelmatige cyclus was inderdaad vervelend, maar eerst maar even zo proberen.
    Ook een zwangerschapstestje er tegen aan gegooid, maar die was negatief.. (ondanks dat je dat wel weet tocht altijd een beetje balen.)

Voel me een beetje beurs, maar voor de rest prima…. 🙂

tot zover mijn update..
    We blijven klussen in ieder geval 😛

Princesje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct