toch wel heel fijn dat anderen dit gevoel ook kennen, herkenning is best prettig,
@ reisa, je heb helemaal gelijk, het is idd ook een luxe dat je grotendeels thuis ben en er ook helemaal kan zijn voor de kids.
Ik werk zo af en toe een avonddienst, werk namelijk in een verpleeghuis, dus das ook wel fijn.
Zo hoeft Daniel niet weg naar een oppas of kinderdagverblijf als ik wil werken.
@ do; je heb ook gelijk hor, dat je gaat leven naar het inkomen dat je hebt, maar vroeger spaarden we 800 euro in de maand van mijn salaris en met de rest deden we leuke dingen zoals kleding, uit eten, scrapspullen, en dat hebben we ook niet meer.
Maar toch ging het toen ook op spaargeld na op, en nu ook en we komen niets tekort 😉
@trudi; het is wel ontzettend balan dat je daar na je verlof niet meer terugkomt en dat je er dus grote zorgen bij krijgt.
Je man kan niet meer gaan verdienen bij het bedrijf waar hij nu werkt?
Als hij zijn werk goed doet en zijn baas wil hem daardoor niet kwijt zal er toch misschien wel meer voor hem inzitten?
Al met al heb je wel een wijze instelling; het komt wel weer goed, want dat is zo, alleen soms niet op de manier zoals wij het hadden verwacht.
Wat een geld verhalen. hihihi,
liefs marina