Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1341428 Joeoehoeoeoe

• Auteur

Vandaag de 2e echo gehad!!! Wat een MEEEEEGAverschil met de 1e echo zeg! Toen was ik 6 weken, nu 11 weken precies!
    Alles erop en eraan en flink glijbaantje aan het spelen, haha!! Elke keer afzetten tegen de baarmoederwand en dan weer naar beneden glijden…..geweeeeeeeeldig!!
    Whoeoeoeoeoeoejoeoeoeoheoeoeooejjjjjj!!!
    Ben volgens de laatste echo uitgerekend op 31 maart, dus ik mag bij de maartmoeders blijven!!! Gezellig!!

Zo, moest het ff delen hoor 😉

Liefssss

#4096780 Quote

gezelllig gellijk met mij uitgerekend hihi

ik ben ook 11 weken vandaag en krijg volgende week een echo ben erg benieuwd laatste keer was met 8 weken en 6 dagen en toen bewoog het nog niet alleen het hartje zag je toen erg duidelijk!!!

leuk hoor heerlijk gaan genieten nu…..
    groeit je buikje al?? (je 1 ste onfie?)

groetjes danielle

#4096783 Quote

leuk leuk leuk!
    Gefeliciteerd, het blijft zooow leuk hè, die echo´s’?

Liefs, Nicole

#4096809 Quote

Ja joeehoeeeeeeeeeeeee

Doe gewoon gezellig mee haha.
    Hee super dat je echo goed is.
    Heerlijk om te zien dat de kleine zo beweeglijk is.
    Lekker van gaan genieten nu.

#4096839 Quote

Gefeliciteerd! Het is nu al echt een mensje he!
    Gezellig dat je hier blijven kan 😉

x Taraneh

#4096846 Quote

Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! ZO leuk die echo’s.
    Groetjes

#4097139 Quote

haha komt vanzelf goed na de bevalling (en anders niet haha) bij mij is het de 2de maar pas niet meer in mn broeken maar om nou echt een buik te zegge nee… maar merk het zeker wel dat er iets groeit hihi

leuk hoor vertellen aan je klas die kids vinden dat helemaal super natuurlijk

#4096924 Quote

Gefeliciteerd!!

#4096928 Quote

haha je lijkt mij wel !zo reageer ik ook telkens als ik de kleine heb gezien,het is ook elke keer wonderbaarlijk om hem of haar te zien bewegen he?

geniet ervan!
    groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct