Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1341656 Frustrerend

• Auteur
  • SabineF
    Bijdrager

27 juli werd ik ongesteld, laatste ongesteldheid met de pil. 23 augustus was dus de dag dat, als ik een normale cyclus zou hebben, ongesteld zou moeten worden. Het is inmiddels 10 september en nog steeds niets!
    Wel heb ik last van pijnlijke tepels, puistjes (die ik normaal nooit heb!) en af en toe van die bekende krampjes waarvan ik dan hoop dat ik dan eindelijk ongesteld wordt! Zwanger ben ik niet, want ik heb 2x getest en die waren beide negatief!
    Ik ben 23 dus opzich alle tijd van de wereld, ik vind het ook absoluut geen ramp dat ik niet zwanger ben, maar ik zou wel willen dat er in ieder geval iets gebeurde!
    Mijn schoonzus blijkt dus 8 maanden op haar ongesteldheid hebben moeten wachten!
    Kan ik zo moedeloos van worden. En de HA zal wss toch zeggen; tja het is afwachten he!
    Zucht…

#4097013 Quote

Het is idd afwachten…

Je zou nog een keer een test kunnen doen en is die nog negatief en je bent het nog niet geworden,dan zou ik gewoon je huisarts bellen en dat je dan bloed laat prikken..

#4097025 Quote

hoi Sabine,

Herkenbaar!!! Toen ik stopte met de pil, moest ik ook bijna 12 wk wachten op de eerste ongesteldheid. En niet zwanger…. Daarna werd het 10 weken, toen steeds iets minder. Nu rond de 5 weken.
    Dat vond ik ook echt niet leuk, omdat je zo op jaarbasis ook minder kansen hebt om zwanger te worden!
    Toen ik stopte met de pil, hebben we niet gelijk geprobeerd zwanger te worden, maar toen we dat wel wilden, was het wel de eerste ronde raak! Ik heb toen ook wel een ovulatietest gebruikt, omdat ik bang was dat ik misschien helemaal geen eisprong zou hebben. Dat was dus wel zo.
    Maar ja.. geduld… dat is nog wel veel gevraagd he?
    In elk geval nog niet te snel zorgen maken en probeer het een beetje van je af te zetten.
    x lies

#4097026 Quote

oja.. en die puistjes en krampjes: ook herkenbaar. Waarschijnlijk zit je ongesteldheid er wel aan te komen.

Ik werd ook enorm lang en heftig ongesteld, niet leuk! Maar nu is het helemaal normaal. Ben wel iets afgevallen, ong 3 kilo. Geen puistjes e.d. meer. Je lichaam moet gewoon weer in balans komen na alle hormonen…
    x

#4097055 Quote

Hoi sabine,

ik ben in mei gestopt met de pil.
    En zat tot drie dagen geleden ook nog te wachten op mijn ongesteldheid. Maar nu ben ik dus zwanger! Ik werd ontzettend misselijk en toen maar getest.
    Wat ik dus wil zeggen is dat je dus helemaal niet eerst op de natuurlijke manier ongesteld hoeft te worden voordat je zwanger kunt worden. Ik had gedacht dat duurt nog wel 6 maanden eer mijn ongsteldheid helemaal regelmatig is en ik zwanger ben. maar het is dus erg snel gegaan.
    Mijn huisarts zei dat het gemiddeld drie maanden duurt voordat je natuurlijke ongesteldheid op gang komt. maar je hoort natuurlijk zat verhalen dat het ook langer duurt.

Succes!

M

#4097438 Quote

Ik ben wel drie keer normaal (na met de pil te zijn gestopt) ongesteld geworden….nu ineens niet. na drie weken verloor ik twee dagen bloed, toen bruin bloed en toen beetje rozige afscheiding.

Nu ben ik inmiddels weer twee weken later nog niet ongesteld. drie testen gedaan; ook niet zwanger…… Jee denk dat cyclus nog niet goed loopt.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

SabineF
    Bijdrager
    #4098692 Quote

nou mensen!
    Hele verassing! Ik ben toch zwanger!
    Gisteren een test gedaan na aanraden van een collega en wat bleek.. Kei positief!! Ik kon het niet geloven! Paar uur daarna weer een gedaan omdat ik zeker wilde zijn dat het geen valse hoop was. Weer positief!
    In 1x raak gewoon! Ik ben super blij en mn mannetje is ontzettend trots op zichzelf dat hij dat maar mooi even voor elkaar heeft gekregen hahaha.

MamavAimée
    Bijdrager
    #4098703 Quote

Gefeliciteerd meid!! Super hoor. Nou maar lekker gaan genieten!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct