Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1342829 Moet Je Een Zwangerschapstest Perse Met Je Ochtendurine Testen Of Kan Het Ook Gewoon Overdag

• Auteur

Graag reacties please!

19San79
    Bijdrager
    #4098205 Quote

Hoi Victory

Ik heb mijn test s middags gedaan en die was positief!

Ochtend urine is veel geconsentreerder, vandaar dat je eigenlijk met ochtendurine zou moeten testen.
    Als je veel gedronken hebt kan de urine teveel verdund zijn.

Suc6 ermee.

Groetjes San

#4098227 Quote

Hoi Victory,

Ik heb het ook overdag gedaan en er kwam duidelijk zwanger te staan. Ik heb de test wel pas gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden. En ik heb niet al te veel gedronken die dag.

Succes!

Groetjes Joanne

#4098271 Quote

Hoi,

Op de bijsluiter staat heel duidelijk dat het niet met ochtendurine hoeft…..

Groetjes Corina

#4098321 Quote

Weet niet of het merk gebonden is maar de test die ik heb gedaan hoefde niet met ochtend urine.
    (Predictor en Claer Blue)

#4098328 Quote

Ik heb hem een dag na mijn nod gedaan met overdag urine en die was negatief. Drie dagen later met ochtendurine was hij wel positief….

read more image Lees ook: Vroege zwangerschapstest, vanaf wanneer kan het?
    #4098348 Quote

Hallo,

Ik heb hem ’s middags en ’s avonds gedaan en beide keren zwanger !
    Ik had de test van het kruidvat gehaald en die kan je ieder moment van de dag gebruiken….

Groetjes Anja

mama07
    Bijdrager
    #4098376 Quote

Hoi,

Ik heb de eerste test s’avonds gedaan en de tweede s’middags. Beide keren zwanger. De eerste was een etos test en de tweede een clear bleu.

Groeten,
    Thamar

#4098389 Quote

’s ochtends is je plas veel meer geconcentreerd dus is de kans dat hij goed uitslaat bij een prille zwangerschap groter dan overdag wanneer je plas verdund is door drinken.

Dus als je net overtijd bent het beste ’s morgens testen.

succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen