Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weten jullie het geslacht al?

• Auteur
  • Nadine2
    Lid

Hoi,

Vroeg me af of jullie het geslacht al weten van jullie kindjes?

Ik weet het al sinds week 22!

Word moeder van een Zooooooon.

Vind het super onwerkelijk eigenlijk.

Liefs Nadine

#4101496 Quote

Jahaaaaa, wij weten het ook hoor; als sinds 16 weken zwangerschap… en met 20 weken nog bevestigd….

nu heb ik ook begrepen dat er bekenden hier meelezen van ons; dus ik durf het het er niet meer op te zetten…. Alhoewel onze zoon afgelopen weekend ineens heel blij tegen vrienden ging zitten vertellen wie er precies in mijn buik bivakeerd.. met alles erop en eraan… naam en doopnaampje… haha…. wat een gozer zeg;; al die tijd roept hij; ik hoef geen broertje of zusje; doe maar een baby…

onze boy is net 3… heerlijk ventje….

Geniet ervan NAdine… een boy is SUPERLEUK!!!

XXX

peet37
    Bijdrager
    #4101552 Quote

Wij weten ook sinds week 19 wat het wordt.
    Dit blijft echter ons geheimpje. Ik weet niet zeker of er bekende zijn die hier meelezen.
    Groetjes, Petra

#4101611 Quote

Wij weten ook al een tijdje dat het een meisje wordt. Dit is geheel zeker i.v.m. vruchtwaterpunctie. Iedereen weet het inmiddels al en onze kinderen vinden het helemaal leuk. Straks hebben we 2 jongens en 2 meiden. Alleen de naam houden we voor ons, alhoewel we nog volopaan het brainstormen zijn….moeilijk!
    Groetjes.

#4101758 Quote

Wij weten wat het word , door de pretecho 😀
    Mn gevoel had het goed haha maar hou het nog ff geheim..weet niet of hier bekende meelezen :p

#4101785 Quote

Wij weten niet wat het word.
    Dus voor ons blijft het nog even spannend!
    Heb ook geen idee nog.

Groetjes

beyou
    Bijdrager
    #4101799 Quote

wij weten ook wat het wordt.
    en geheim houden hoefd en lukt niet bij ons.
    we hebben het onze dochter ookal verteld.
    en die verteld nu aan iedereen die er naar vraagt wat het wordt dat ze weer een broertje krijgt.
    groetjes marielle
    ook leuk voor die gene die het nog als verrassing hebben een lekekr spannend. 🙂

#4101830 Quote

Wij weten het ook al, maar houden het op internet nog even voor ons. Maar onze vrienden en ouders weten het wel. En belangrijker, de kids weten het ook, dus dan blijft er weinig geheim.

De naam houden we wel voor ons, als dat lukt tenminste. Want bij de tweede heb ik me toen ook al een keer verkletst, haha.

Mijn voorgevoel zat deze keer ernaast trouwens, terwijl dat bij de andere 2 wel goed was.

krukel
    Bijdrager
    #4101885 Quote

Wat weten al veel mama’s wat het wordt. Wij weten het nog niet! Houden het spannend tot het laatst en weet ook niet of ik mijn mond anders kan houden haha!
    Nou heerlijk genieten he!

liefs janne van krukel!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct