Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Weten jullie het geslacht al?

• Auteur

Wij weten niet wat het word.
    Dus voor ons blijft het nog even spannend!
    Heb ook geen idee nog.

Groetjes

#4101758 Quote

Wij weten wat het word , door de pretecho 😀
    Mn gevoel had het goed haha maar hou het nog ff geheim..weet niet of hier bekende meelezen :p

#4101699 Quote

Wij weten niet wat het word, heb een sterk voorgevoel dat het een meisje word. Bij Senne had imook een sterk voorgevoel dat het een jongetje zou wezen en k had gelijk. Wil natuurlijk niets zeggen, maar goed ben wel beniuewd!

Liefs

#4102133 Quote

Hooi! Ook wij weten sinds week 17 dat we een meisje krijgen! Heeerlijk uitleven met roze.

Iedereen weet het, omdat ik inderdaad toch mijn mond niet kan houden.

De naam proberen we wel geheim te houden, maar daar zijn we ook nog niet helemaal uit.

Cindy30
    Lid
    #4102159 Quote

Wij weten ook nog niet wat het wordt dus het is erg spannend.

Bij de eerste wisten we het ook niet en was wel heel speciaal op het moment zelf om te kijken.

Heb nog niet echt een voorgevoel wat het gaat worden.

Bij de vorige was ik er heilig van overtuigd dat het een jongetje zou worden maar werd een meisje ha ha. Ach allebei is welkom ben wel zeer benieuwd.

Liefs Cindy

#4102162 Quote

hoi hoi,

wij weten het niet. de echoscopiste kon het niet zien.

en een pretecho doen we niet, we willen het een verassing houden. de zwangerschap was ook een verrassing, dus is het ook wel toepasselijk dat het geslacht ook een verassing blijft.

en nu kunnen we tenminste niet onze mond voorbij praten haha

x jessica

#4102768 Quote

Hallo,
    wij weten het ook niet en willen het ook niet weten! Met 25 weken gaan we nog een 4d echo doen(verjaardagskado’tje voor mn vent, die vind de echo’s echt geweldig haha) en ik heb alvast duidelijk gezegd dat we het geslacht niet willen weten! Dus ik hoop wel dat dat ook lukt, dat je het niet perongelijk toch ziet. Ik geloof niet dat ik dan zo goed mn mond zou kunnen houden. Daarnaast zijn er ook mensen die niet geloven dat we het nog niet weten en als je het dan over hij hebt ofzo zeggen, o het word dus een jongetje? Pff irritant.
    Maar het enige wat wij belangrijk vinden is dat we een gezond kindje krijgen! Eerst nog maar is even onze tijd uit zitten! 🙂
    Liefs,
    Mar

kim027
    Lid
    #4103433 Quote

Wij hebben week 18 de pretecho gehad als verrassing voor onze ouders. Mijn moeder zat al steeds te zeggen dat het een meisje gaat worden. Na het zien van de dvd van de echo tranen van geluk. Het wordt een meisje! Zooooo spannend!

Liefs,
    Kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct