Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ooievaarsbeet

• Auteur

Hoi!

Vannochtend ben ik met Charlotte naar het CB geweest. Alles was goed en ze is goed gegroeid. Het viel me al steeds op dat haar rechterooglid wat rood was. Dus ik tijdens het badderen goed schoonmaken, want ik dacht dat ik een beetje onstoken…! Maar nee, nu blijkt het een ooivaarsbeet te zijn. Die gaat binnen nu en twee jaar weg zei de arts. Heeft een van jullie kindjes dit misschien ook gehad en is het ook echt weggetrokken?

Groetjes Babybelle

#4103706 Quote

hoi babybelle,

Hier had Anne-Sophie ook een ooievaarsbeet,
    Maar dan meer tussen haar 2 ogen in.
    Dit is bij haar helemaal weg getrokken, niks meer van te zien.
    Fijn dat verder alles goed was.

Groetjes Marianne

#4103713 Quote

Lucas heeft er een op zijn arm. Het is nog niet weg, maar wel lichter geworden

#4103732 Quote

Hoi hoi,

Ik ben vandaag ook bij het CB geweest met onze Tim.
    Hij heeft een ooievaarsbeet in zijn nekje.
    De arts zei dat het inderdaad met de tijd lichter wordt maar dat het wel donkerder kan worden als ze zich opwinden of zo.

Groetjes,
    Maike

#4103764 Quote

Jesse had het ook bij zijn oog, maar dat is heel snel weggegaan. ver voor zijn 2e verjaardag. misschien zelf wel voor zijn 1e, maar dat weet ik dus niet meer.

Groetjes Linda

#4103818 Quote

Mijn dochtertje heeft een klein ooievaarsbeetje vlak naast haar wenkbrauw. Het wordt idd donkerder als ze huilt of zich druk maakt, maar als ze rustig is zie je het ook. Ik zie het niet meer maar soms valt het ineens anderen op. Het zal vanzelf wel weer weggaan en zo niet..ach, ze is toch mijn beauty 🙂 .

#4103857 Quote

Alice heeft er ook 1, tussen haar ogen. Is bijna weg maar idd als ze zich druk maakt ofzo kun je het wel zien.
    Groetjes

#4103909 Quote

Hoi hoi,

Dylano had er ook 1tje in zijn nekje zitten.
    Die is helemaal verdwenen!! Ik denk al na een jaar dat hij weg was ofzo.

Liefs Deb.

#4103990 Quote

Benthe heeft een ooievaarsbeet in haar nek, maar die zit er gewoon nog steeds. Is inderdaad wel wat lichter geworden.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct