Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Spannend!!

• Auteur

hi ladies,

Ik ben nu twee dagen ‘over tijd’ en voel me echt vreselijk zwanger! al een paar testjes gedaan, maar er was nog niets te zien. Ik denk dat ik te vroeg was, want ik heb pijnlijke borsten, een slechte huid, ben misselijk, heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik en ik ben hondsmoe. Kortom, alles wat ik bij m’n eerste zwangerschap ook was, haha.

Het zou wel ‘luxe’ zijn, ook dit keer weer de 1e ronde zwanger…

ik hoop morgenochtend toch wel dat een streepje te zien is op die test…

Spannend zeg!!
    dat moest me even van het hart…;-)

Liefz
    liz

Victory
    Lid
    #4103689 Quote

Hoi Liz,

Spannend zeg! Je moet inderdaad wel even wachten voordat het HCG in je urine zit, dus nog even afwachten;)
    Alvast gefeliciteerd en idd snel de 1e ronde!

Liefs Victory

#4103816 Quote

Duim voor je! Succes van de week met testen!

#4104253 Quote

Hallo Mamliz,

Hier hetzelfde verhaald… Afgelopen zaterdag de 26ste was mijn NOD, nog geen ongi, veel zwangerschapskwalatjes wat ik de eerste keer ook had (liep uit op een mk) maar ook nog geen positieve test!

Balen he!! Konden we de tijd maar vooruit spoelen!!

Liefs, Betty

#4104381 Quote

Gisteren heb ik maar (weer) een test gedaan, speciaal een ‘vroege’ test (die al 4 dagen voor OND hcg kan meten). GEEN STREEP! snik.

Ik ben nu dus 4 dagen overtijd, heb nog steeds erg gespannen borsten e.d., maar blijkbaar toch niet zwanger. shit.

wellicht is m’n cyclus een beetje van slag. Dat heb ik nog nooit gehad, moet er even aan wennen…

Ik ga nog even lekker zitten balen…;-)

liefz
    liz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct