Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Spannend!!

• Auteur

hi ladies,

Ik ben nu twee dagen ‘over tijd’ en voel me echt vreselijk zwanger! al een paar testjes gedaan, maar er was nog niets te zien. Ik denk dat ik te vroeg was, want ik heb pijnlijke borsten, een slechte huid, ben misselijk, heb een zeurend gevoel in mijn onderbuik en ik ben hondsmoe. Kortom, alles wat ik bij m’n eerste zwangerschap ook was, haha.

Het zou wel ‘luxe’ zijn, ook dit keer weer de 1e ronde zwanger…

ik hoop morgenochtend toch wel dat een streepje te zien is op die test…

Spannend zeg!!
    dat moest me even van het hart…;-)

Liefz
    liz

Bloempje27
    Bijdrager
    #4104816 Quote

Nou? Al nieuws? Of blijft je test negatief? ben je aan de pil geweest of weet je precies hoe je cyclus is?
    Je zou korter kunnen zijn dan je denkt, maar het kan ook zijn dat je lichaam je lekker voor de gek houdt. Heb ik ook vaak gehad. Dan voelde ik me helemaal zwanger en dan was het toch niets…

ik duim voor je… laat het weten!

#4104851 Quote

Hi Bloempje!

Dinsdag was ik 3 dagen overtijd, maar de test liet geen enkel streepje zien! 🙁 blijkbaar toch niet zwanger…

Ik test zaterdag nog 1 keer, als dat weer negatief is ga ik maar wachten tot ik weer ongesteld word. raar lijf! 😉
    zucht.

liefz
    liz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct