Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

balen

• Auteur

Ik moet deze week ongesteld worden volgens mn cyclus. Vandaag voel ik al dat het er aan zit te komen en ik BAAL daar zo van, ronde 6 dus weer niet gelukt.
    Klotezooi

Victory
    Lid
    #4103691 Quote

Dat is idd balen zeg! Maar geef niet op, het komt vanzelf goed!

Succes en sterkte!

Liefs Victory

#4103727 Quote

Kop op, ik kan me heeeeel goed voorstellig dat dit echt k*t is. Maar wel positief blijfen he! Anders gaat dat alleen maar tegen werken.

Gr Saartje.

#4103743 Quote

positief blijven denken! Het komt helemaal goed joh!’
    Denk maar aan al die stelletjes die al jaren bezig zijn dan valt het allemaal nog reuze mee!
    Ik weet dat dit moeilijk is want ik had zelf ook allang zwanger willen zijn maar ja we hebben het helaas niet altijd voor het zeggen..

Succes! en wie weet zien we elkaar gauw op het zwanger zijn forum!

Liefs S

#4103820 Quote

Fuck!!! Dikke shit gewoon elke maand.
    Zet hem op, koppie omhoog en op naar de volgende ronde.

Liefs Karin

Ronde 7

#4103830 Quote

Aaaah ik begrijp je helemaal meid!

Gedeelde smart is halve smart…
    Ik ga naar ronde 5 en elke ronde is er een teveel he?!
    Ook al weet je dat je daar eigenlijk niets van mag/kan zeggen… maar toch!

Succes meid!

Groetjes,
    Muppie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4104115 Quote

Ja tuurlijk zijn we in verhouding met andere, die al jaren bezig zijn, nog maar kort bezig. Maar ik hoor ook zoveel stellen die na 2, 3 keer zwanger zijn.Of dat het gelijk raak is. Die zijn er ook veel.
    En dan is ronde 7 best al een eind verder

#4104117 Quote

Ik weet dat we nog maar net bezig zijn als je het vergelijkt met andere, die soms al jaren bezig zijn.
    Maar toch hoor je ook heel veel stellen waarbij het wel snel raak is, de 1e keer of 2de of 3de. Dan is ronde 7 toch wel weer een stuk verder

#4104157 Quote

Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen werkt maar ik merk bij mezelf dat de dagen voor de NOD er continu maar 1 ding door mijn hoofd spookt; “zwanger of niet?”. Ik ben ook altijd wat emotioneel. Als het dan blijkt dat het weer niet zo is dan moet ik even een paar keer slikken maar de week erna gaat het al weer prima. Het lekkere van hier is dat je het even van je af kan schrijven want je kan of wil het meestal niet echt delen met je omgeving. Maar probeer jezelf even deze emoties te gunnen en dan volgende week weer er tegenaan! Jullie bijzondere kindje laat gewoon wat langer op zich wachten 😉

Liefs
    Mariposa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct