Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat voor werk doe je? (mag ook wel weer eens)

• Auteur

Hoi!

Als we dan toch bezig zijn over het aantal werkuren ben ik ook weer benieuwd naar jullie werkzaamheden!

Ik ben juf op een basisschool. Ik geef les aan groep 3. Ik vind het een mooi beroep, al kom ik wel altijd tijd te kort. Ik zou niet iets anders willen doen.

Groetjes Babybelle

#4103826 Quote

Ik ben nog steeds manusje van alles bij een slotenmaker.
    Boekhouder, administratief medewerker, planning werkzaamheden monteurs, telefoniste, receptioniste, deuren en sloten verkopen, sleutels maken.

groetjes Mariska

#4103836 Quote

Hoi,
    ik werk bij de Milieupolitie in Amsterdam. Ik heb wel net weer gesolliciteerd op een nieuwe baan namelijk Leerplichtambtenaar, lijkt me wel een hele uitdaging, ik wacht nog in spanning af of ik word uitgenodigd voor een gesprek!

Groetjes van Sonja

#4103877 Quote

Hai,

Ik ben personeelsfunctionaris bij een grote organisatie. Erg leuk werk en goed te combineren met de kinderen.

Groetjes,

#4103879 Quote

Ik werk bij een woningcorporatie als woonconsulent

#4103880 Quote

hoi

ik werk als verzorgende in een verpleeghuis met niet alle daagse bewoners.
    bij ons wonnen mensen die niet in een “gewoon” tehuis passen door hun mate van zorg die ze nodig hebben maar meestal door hun gedrag , en dan met name het aso gedrag zoals vloeken/schelden/slaan/dreigen en mensen met een zwervers verleden.
    dus elke dag is weer anders en het is geweldig werk zolang je maar goede collega’s en een leuk team hebt anders hou je het niet vol

liefs ilona

#4103910 Quote

Hoi,

Ik werk in een gezinsvervangend tehuis voor jongeren met een licht verstandelijke handicap en gedragsproblemen. We hebben 5 bewoners in de leeftijd van 9 tot en met 15 jaar. Zij zijn allemaal door de rechter uit huis geplaatst omdat de thuissituatie
    ‘onveilig’ was/is. Het kan dan gaan om fysieke of emotionele mishandeling, verwaarlozing, maar ook gewoon dat ouders hun kinderen met hun specifieke problemen, niet aan kunnen.
    We hebben 5 woonhuizen op een rij. In ieder huis woont een groep. In elk huis zitten wel een aantal broertjes of zusjes van elkaar (op 2 groepen zelfs ieder 3 broers).
    Het is heel pittig werk. Heel vaak denk ik: “Hoe kunnen ouders er zo’m zooitje van maken???” De kids zijn hier echt de dupe van.
    Ik ben trouwens weekendmedewerker.

Groetjes, Karin

#4103946 Quote

Hai,

Ik ben viger, vroeger was dat ziekenvrzorgende.
    Ik werk bijna 8 jaar in een verpleeghuis, met ouderen en soms ook van middelbare leeftijd,
    De patienten die ik verzorg, hebben vaak lichamelijke problemen. maar we hebben ook drugsverslaafden, mensen met een zeer laag niveau, terminale zorg hebben bieden wij. Het is wel leuk om te doen, maar ik wil wel wat anders, tis soms erg zwaar en die ongregelmatige diensten daar wordt ik ook niet vrolijk meer van.
    Maar ja ik heb nu een vaste baan en dat is het belangrijkst.

Gr Linda

#4103987 Quote

Ik werk in de kinderopvang op een verticale groep van 0-3 jaar.

Bevalt me erg goed, maar heb wel een voorkeur voor de leeftijd vanaf 3 jaar, dus ben nu io met mn manager aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om te gaan schuiven, wisselen na mijn zwangerschapsverlof.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct