Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger met Mirena???

• Auteur

Hallo meiden

Ik heb op 27 juli een mirenaspiraaltje laten zetten.
    Ik heb 2 kindjes van 3 jaar en 5 maanden beide met keizersnede geboren ik mag dus een jaar niet zwanger worden,maar nu heb ik van die kwaaltjes die ik ook had in mijn 2 andere zwangerschappen na mijn berekingen had ik afgelopen weekend tot aan vandaag ongesteld moeten worden maar nog niks.
    Mijn klachtjes zijn trouwens kramperig gevoel onder in mijn buik zware borsten heel moe en wat afscheiding.
    Ik ben nu best wel bang zwanger te zijn ivm de keizersnede 5 maand terug.
    Ik durf nog niet te testen!
    Een derde zou wel welkom zijn!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

liefs Iris

#4103965 Quote

Hei Iris.
    Als ik jou was zou ik toch even een zwangerschapstestje doen.
    Dan weet je ook waar je aan toe bent,en anders even contact op nemen met je gynacoloog.Jij alleen kan die onzekerheid wegnemen.Heb jij altijd een regelmatig cyclus gehad?

Groetjes Lillie

#4103979 Quote

Testen is weten natuurlijk. Maar daarnaast kan het zijn dat je met de mirena niet of nog maar weinig ongesteld wordt. Dus kan het dat ook zijn.
    Ze adviseren om minimaal een half jaar niet zwanger te raken na een keizersnede, maar ik denk dat je je niet heel erg bang hoeft te maken hoor.

Groetjes Suzan

#4103985 Quote

ik heb na de plaatsing van mirena 2 keer menstruatie gehad van een dag of 8 lang en nu is het eigenlijk mn 3e keer maar nog niet op gang gekomen ik haal vamiddag toch maar even een test op.

groetjes

#4104027 Quote

Hallo Iris,wat de uitslag van de test ook mag zijn.Wees niet bang,wat jij ook schreef een derde is welkom.Ik heb ook drie keer een keizersnee gehad.Wel moest ik vaker voor controlles komen bij de gynacoloog,de derde is met 37 weken gehaald.Zowiezo brengt het altijd risico;s mee.

Groetjes(Laat je het even weten)

#4104090 Quote

Na de plaatsing van mijn mirena (5 jaar geleden) heb ik de eerste 3 a 4 maanden bijna continu de klachten gehad die je boven beschreef. De krampen waren af en toe zo erg dat ik de auto aan de kant van de weg moest zetten omdat ik mezelf niet al rijdende vertrouwde. Maar na die maanden bleef de pijn incl de ongesteldheid
    (vanaf plaatsing niet meer gehad) helemaal weg. Enne als je inderdaad zwanger bent van een derde… geweldig toch!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Bloempje27
    Bijdrager
    #4104201 Quote

En??? Ben benieuwd hoor? Ik heb ook eens getest omdat ik dacht door de pil heen zwanger te zijn geworden. ik was zo beroerd elke keer en zo wee, dat had ik tijdens mijn zwangerschap ook! Maar het bleek niets te zijn! Bij ons was het trouwens ook heel welkom geweest, maar was toch blij dat het niet zo was!

nou laat wat weten….

#4104615 Quote

Hoi

Ik heb vanochtend getest en die was negatief.
    als mijn menstruatie volgende week nog niet is begonnen testen we gewoon opnieuw en misschien heb ik id wel hetzelfde als mariposa.

#4104645 Quote

Ik heb ook de eerste 2 of 3 maanden lang deze klachten gehad. Eigenlijk was ik constant ongesteld. Heel vervelend maar daarna was het ineens over en kwam het zelden en dan nog heel weinig.
    Heeft de huisarts je hier niks over verteld? Dit komt volgens mij heel vaak voor nl.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct