Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Een nieuwe baan!!!!!

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager

Jaaaaaa, ik heb een nieuwe baan!!! En nog wel de baan die ik heeel graag wilde hebben.
    Ik ga twee dagen in de week werken op de basisschool hier om de hoek. Mijn oudste is daar nu aan het wennen, nou ja op het andere gebouw. En zo kwam ik in gesprek met de directie, ik heb daar ook lang geleden stage gelopen, en ze hadden een vacature. Ze vroegen of ik zin had om te solliciteren en binnen een week was het rond. Het is een tijdelijke aanstelling. Maar ik ben hier al heel blij mee!!!!

#4103997 Quote

Joehoe gefeliciteerd! En lekker dichtbij, helemaal ideaal….
    Wanneer mag je beginnen?

Liefs Irene

#4104025 Quote

Dat is leuk en meegenomen zeg.Wat ga je dan doen als ik vragen mag. Ga het goed met de oudste op school heeft ze het naar haar zin? Milton wel hij zit in een combinatiegroep 1/2 maar hij is altijd enthousiast gelukkig raar he is echt een nieuwe fase vind ik en dan worden ze pas echt groot vind ik.
    Hey heel veel succes met je nieuwe baan en gefeliciteerd.

groetjes lisette

#4104067 Quote

Hey van harte gefeliciteerd met de nieuwe job!

reisa
    Bijdrager
    #4104128 Quote

Ik ben leerkracht en ga in groep 6 aan de slag. Emma is nu twee keer gaan wennen en die twee keer was ze heel enthousiast. Na de herfstvakantie ga ik beginnen. Vandaag lekker taart gegeten om het te vieren.

Mini
    Lid
    #4104278 Quote

leuk!
    Gefeliciteerd met je baan,

Liefs Marina

#4104476 Quote

Fijn voor je !!
    Gefeliciteerd en succes ermee !

Liefs, Sophie

#4104560 Quote

Wat leuk!! Gefeliciteerd!! En dan ook nog bij je kind op school!!! Super hoor!!

Liefs Trudi

#4104781 Quote

Helemaal super, gefeliciteerd!!! Voor welke groep kom je te staan?

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct