Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mei mama in spanning!

• Auteur

Hoi dames,

Hier nog een toekomstige mei mama, ik ben nu net 4,5 week zwanger en zal 7 juni uitgerekend zijn. Omdat ik maar tot 38 weken mag doorlopen zal de baby rond 23 mei gehaald worden, dus vandaar dat ik me ook aanmeld bij mei mamas.

Ik ben alleen heel erg in spanning, ik ben namelijk afgelopen jaar al 2 keer zwanger geweest, maar heb 2 miskramen gehad (eind maart met 6 weken en eind juni met 11 weken, veel drama, erge bloedingen en 2 curretage’s) dus ik ga nu niet echt ontspannen de zwangerschap meer in.
    Ik mag 22 oktober voor de eerste echo en dan ben ik 7,5 week zo’n beetje, daarna krijg ik iedere 2 weken een echo!

ik heb trouwens ook een zoontje wat 20 septermber 1 is geworden

Liefs Jen

#4104294 Quote

Welkom bij de club en ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!

#4104317 Quote

Hoi,

Ik ben ook een meimama. Ben 21 mei uitgerekend, maar dat kan natuurlijk nog veranderen n.a.v. termijnecho. Ik vergeet altijd de 1e dag van mijn menstruatie te noteren en ga dus dan maar uit van die dag waarop ik zeker weten ongesteld was. Maar het zal wel mei blijven. Ik heb nog 2 zoons (Clemens van 5 en Alexander van 2).

Anne

sonja28
    Lid
    #4104337 Quote

Hoi, hier een april mama.
    Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel die ellendige 12 weken voorbij bent en echt kan gaan genieten.
    Wel leuk dat je nu al weet wanneer die kleine geboren gaat worden!!

Liefs Sonja

MamavAimée
    Bijdrager
    #4104379 Quote

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid
    volgens mij hebben wij ook nog wel samen op het jongegezinnen forum gekletst of niet?
    Nou super dat je weer zwanger bent en ik duim voor je dat alles goed komt deze keer!!

Groetjes Mama van Aimée

(7wkn+1dag)

#4104387 Quote

Hi Jen,

Welkom hier! Fijn dat je ons gevolgd bent! En nog gefeliciteerd met Jasper trouwens, leuke dag gehad?

Liefs!

#4104389 Quote

Hi Jen,

Welkom hier! Fijn dat je ons gevolgd bent! En nog gefeliciteerd met Jasper trouwens, leuke dag gehad?

Liefs!

#4104551 Quote

Hey imkie en mama van aimee, en de anderen ook natuurlijk!

Wat gezellig dat we nu allemaal hier zitten. Met jasper was het heel leuk! Hij loopt nu alleen nog maar! Echt zo stoer 😉 zo’n kleine man die zo houterig loopt!!

Hoe is het met jullie?? al ergens last van??

lot75
    Lid
    #4104596 Quote

Hoi knutseljuf,
    Gefeliciteerd….ik duim voor je mee…wat een spannende tijd zeg!
    liefs lot.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct