Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Helaas, toch weer 4e miskraam

• Auteur

Gisterochtend hadden we onze echo. Het was al heel snel duidelijk. Geen hartactiviteit en het vruchtje was niet groter dan de grootte van een vruchtje van een kleine 6 weken. Het had 8 weken moeten zijn, waarbij er wel hartactiviteit zou moeten zijn. 4e miskraam dus. 2 voor onze zoon en 2 na onze zoon. Het hakt er wel in hoor. Ik ben gisterenmiddag gelijk gecuretteerd. Ik heb een hele nare miskraam gehad en vorige keer na het wachten op de miskraam (duurde weken) moest ik alsnog voor een curettage, omdat er nog weefsel zat. Dus nu dan maar zo snel mogelijk. Voor degenen die nog in spaaning zitten: ik hoop voor jullie op beter nieuws!
    Liefs Alexandra

#4104360 Quote

Jeetje alexandra, wat heftig zeg.. Heel veel sterkte in deze tijd.

Grtjs, Keanosmama

Niene79
    Lid
    #4104371 Quote

Hoi Alexandra,

Ik heb vorige week een miskraam gehad en moest ook gecuretteerd worden. Neem je tijd en ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Niene

#4104430 Quote

Alexandra,

He bah zit hier met kippevel op de bank, wat vind ik dit naar! Heb zo gehoopt dat het goed zou zitten. Neem de tijd en mocht je willen kletsen, dan zijn we er voor jou!

Dikke knuf grote broer

nathalie1
    Bijdrager
    #4104523 Quote

Weet niet wat ik moet zeggen, heb er geen woorden voor.
    Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin.

kus nath

sonja28
    Lid
    #4106796 Quote

Hoi Alexandra,

Wat een ontzettend naar nieuws.
    Ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Sonja

Lees ook: Zwanger worden na een miskraam
    #4111372 Quote

Lieve Alexandra,

Heel veel sterkte meid!
    Wat vreselijk dat je dit weer moet meemaken.

Dikke knuffel Pupke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct