Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Al drie jaar aan het proberen en gekozen voor kid zijn er nog meer mensen die hiervoor hebben gekoze

• Auteur

Hallo lieve mensen,

Sinds mei dit jaar hebben we gekozen voor KID
    nu wil het geval dat mijn man en ik ander halve maand aan onthouding hebben gedaan en getest hebben met de claere bleu ovu test
    die was vorige week donderdag goed wij dus blij en meteen geklust.

Nu heb ik al twee dagen een vreselijk droge jeukende huid ook mijn hoofd huid is erg droog en heb veel last van stemmingswisselingen zijn er mensen die dit kennen?

Ik durf geen test te doen omdat het eigenlijk niet kan maar ik kan op google ook niks vinden over een jeukende huid vandaar de vraag of het bekend voorkomt bij jullie

greetz en vast bedankt

#4104465 Quote

hallo bezig bijtje

wat is KID?
    anderhalve maand onthouding is volgens mij nergens voor nodig. ik weet niet om wat voor reden jullie dit doen maar naar mijn weten is het het beste om je man zijn zaad aan de gang te houden. oude eruit plek voor vers! het stimuleerd om continu nieuwe zaadcellen te produceren.

ikzelf ben nu begonnen met hormonen spuiten en iui volgende week. na alle onderzoeken en kijkoperatie is gebleken dat bij ons alles goed is.

zijn jullie al de molen ingegaan?

groetjes kim

Victory
    Lid
    #4104515 Quote

Hoi bezig bijtje,

Even een tip, wellicht is het leuk om naar het forum te gaan “als het langer duurt”, daar zijn meer mensen die dezelfde behandelingen aangaan.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger wordt.

Liefs Vic

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct