Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ongesteldheidsgevoel en dan toch zwanger ?

• Auteur

Wie heeft er wel eens het gevoel gehad dat je ongesteld moest worden maar dan toch zwanger bleek te zijn? Dus alle klachten van aankomende ongesteldheid hebben

#4104501 Quote

Wellicht bedoel jij de steken in je onderbuik?

#4104506 Quote

ja gewoon algehele malaise wat je voelt als je ongesteld moet worden, buikpijn, rugpijn etc

Victory
    Lid
    #4104517 Quote

Ja het kan dat je zwanger bent, maar een test moet dat echt uitwijzen. Ik dacht namelijk ook door alle klachten dat ik zwanger was en werd gewoon wat later ongesteld.

Succes!

#4104531 Quote

Ja, ik had dat ook. Zo’n last van m’n buik, dat je denkt kom nou dan, maar er komt niks. Maar alleen een test kan duidelijkheid geven.
    Ik heb ook wel gehad dat ik meende alle zwangerschapskwalen te hebben en dan was het weer vals alarm… Het lichaam is een appart ding… Kan je goed voor de gek houden!

Succes

#4104573 Quote

Hoi hoi,

Hier ook ongi krampjes, beetje zeurend gevoel in mn buik, maar helemaal niks en WEL zwanger, had gisteren 1 dag overtijd een positieve test!

Het kan dus wel

Liefs Jen

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4104606 Quote

Hoi Jen,

Van harte met je positieve test! Dat is wel gaaf!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct