Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eerste echo

• Auteur

Hoi!
    Ik ben nog 1 1/2 uur verwijderd van mijn eerste echo!
    Spannend!! Net een halve liter water naar binnen gewerkt en moet nu al plassen!! Hihi

lot75
    Lid
    #4104548 Quote

SUCSES!!!!
    spannend hoor.

#4104647 Quote

hoe is het gegaan?

Dabanne
    Lid
    #4104663 Quote

Goed nieuws gekregen hopelijk…

#4104726 Quote

en? hoe is het gegaan?

#4104887 Quote

Hoi meiden,

Echo was super!!! We wisten niet wat we zagen. Hij/zij was meteen vol in beeld (dankzij een bijna ontploffende blaas)
    En het mooiste van alles: alles was in orde. Mooi kloppend hartje gezien. Hij/zij heeft al armpjes en beentjes. En de verloskundige zat er behoorlijk naast met haar schatting, maar in positieve zin. Ik ben morgen namelijk al 12 weken zwanger i.p.v. wat vk dacht (tussen de 6 en 10wk)
    Dus ook meteen een afspraak moeten maken voor de combinatietest, dat moet al volgende week gaan plaats vinden!!!
    Volgende week wordt er een echo week. Want ik ga me ook nog als vrijwilliger laten echo-en door studenten van het HBO.
    Gisteren meteen door gereden naar mijn ouders, die wisten niet wat ze zagen. We hadden de echo ingepakt en mijn moeder kreeg bijna een hartaanval toen ze het zag en de link maakte, we hebben namelijk net een nieuw huis gekocht en niemand verwacht dit soort nieuws nu al van ons!!! SUPER!!!
    En zometeen naar mijn schoonouders met het goede nieuws.
    Ohh wat voelt het goed om te weten dat het allemaal goed is, nu maakt alle misselijkheid me helemaal niets meer uit!!! Wij zijn dol blij!!!
    Groetjes!!!

#4104958 Quote

Gefeliciteerd! Da’s echt super nieuws. Geniet ervan!

#4104971 Quote

Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!!

#4105170 Quote

Nu bij deze 3e vind ik dat het eigenlijk nog langer duurt dan bij de vorige 2. Ik weet namelijk wat er komen gaat en dat is zo veel leuker dan die eerste weken, waarin je niets merkt behalve dan die enorme vermoeidheid, het vele plassen en (bij sommigen, niet bij mij) misselijkheid. Ik kan niet wachten tot de echo, de eerste keer hartslag horen, weer de eerste positiebroek, de eerste schopjes enzovoorts. Zij die ook al mama zijn, zoals ik, weten precies waar ik het over heb.
    Ik kan niet wachten!

Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct