Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kinderbijslag

• Auteur
  • dotjuh
    Bijdrager

hey meiden

morgen komt de kinderbijslag weer.

ik vroeg me af: gebruiken jullie die 195 euro per kwartaal alleen voor jullie kindje, en is het ook op per kwartaal?

wij krijgen 84 euro kinderkorting per maand.
    eerlijk gezegd kopen wij daar alle kleertjes van
    en de kinderbijslag gaat of op de spaarrekening, of we gaan er leuke dagjes van weg ofzo.
    (heb vorige week een dierentuin abbo gekocht)
    ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat.

liefs, do

dotjuh
    Bijdrager
    #4104654 Quote

328 per maand!!! zo dan!
    😛 ik ga ook naar duitsland verhuizen hahahaha

Mini
    Lid
    #4104669 Quote

das lekker!! dl is beter geregeld.

De kinderbijslag gaat hier gewoon erbij op de grote hoop en van de grote hoop kopen wij kleertjes, luiers etc, nu toevalling komt het zo uit dat wij zaterdag gaan winkelen voor Daantje, maar vaak kijk ik gewoon; wat heb ik nodig en wat kan er deze maand vanaf.

Liefs Marina

#4104684 Quote

ook wij hebben een spaar rekening voor de kids en betalen hier elke maand 68euro aan per kind dus eigenlijk is dat al de kinderbijslag,maar meestal kopen we er wel spullen voor haar voor dit weekend gaan we ook weer lekker shoppen voor dr aangezien de kleding kast wat leeg raakt hahaha

#4104686 Quote

en hoe kan het dat duitsland zoveel betaald aan kinderbijslag::O:O:O dat moeten ze hier ook doen ahhaha

reisa
    Bijdrager
    #4104696 Quote

Nu ik geen baan heb gebruiken wij de kinderbijslag echt voor kleding van de kinderen of bijv. een autostoel. Toen ik nog wel werkte ging het op de grote hoop.
    In Duitsland krijg je trouwens maar een aantal jaar kinderbijslag, ik dacht 5 of 6 jaar. In Nederland tot 18.

#4104700 Quote

Hier gaat het ook gewoon op de grote hoop. Helaas merken we daar niet eens wat van :o(

Hannah38
    Bijdrager
    #4104729 Quote

Ook hier gaat de kinderbijslage (4 kids!) op de grote hoop.

#4104841 Quote

en hier gaat ook alles op de grote hoop al heb ik wel wat nieuwe kleertjes voor karlijn bestelt en de rest gaat op aan de geboortekaartjes en bedankjes
    maar echt merken dat we het gehad hebben nee 🙁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct