Hai hai,
Ik heb bij mn miskraam rozig slijmverlies gehad dat langzaam steeds meer werd. Na twee dagen was het inmiddels gewoon echt bloed wat ik verloor, en toen begon ook pas de buikpijn. Diezelfde dag is het echt doorgezet. Ik was toen 5,5 week.
Bij mn volgende twee zwangerschappen heb ik ook bloedverlies gehad. Bij mn oudste dochter begon het met 5,5 week met bruinverlies, wat heeft aangehouden tot ik 11 weken was. Soms was het best veel, een inlegkruisje vol, en soms bijna niets. Maar wel altijd bruin/oud, nooit roze of rood…. toen had ik ook die zeurende buikpijn.
Bij deze zwangerschap (ben nu 32 weken) begon het bruinverlies rond de 7 weken, wat met 11 weken ineens een maandverband vol helder rood met stolsels werd. Ik mocht het hartje komen luisteren en die deed het nog. Ik had trouwens ook al een echo gehad hoor. Met 12 weken ging het bloedverlies weg, en ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad. Die dag dat het helder rood bloedverlies was, had ik trouwens ook veel gesjouwd met mn dochter (was toen denk ik 6,5 maand oud, nu bijna 1)