Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor moeders??!!??

• Auteur

Hallo dames,

Ik ben via de VK gevraagd of ik mee zou willen doen voor moeders voor moeders. Ik heb gezegd dat mijn nummer doorgegeven mocht worden.
    Maar nu begin ik toch te twijvelen. Zijn er wat van jullie die hiermee ervaring hebben??
    Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Saartja.

#4104757 Quote

Ik hoorde van een vriendin wat Moeders voor Moeders doet en ik ga hier zeker aan mee doen. T is een kleine moeite. Bedenk hoe jij je zou voelen als je dankzij andere vrouwen toch de mogelijkheid had om zwanger te raken. Dat is toch mooi! Dus ik zeg zonder enige twijfel… DOEN!!

Groetjes Mandy

#4104761 Quote

Ik heb net terug gebeld.
    Ik ga het gewoon doen haha.

Groetjes Saartje.

#4104763 Quote

You go girl!!!
    hahaah

groetjess

#4104783 Quote

Ja, goede keuze hoor. Dit is mijn derde zwangerschap en ook ik vind het een kleine moeite, al ben ik wel blij dat ik er over 3 weken vanaf ben 😉

Josh
    Lid
    #4104784 Quote

Ik heb het niet gedaan, niet omdat ik het niet wil doen. Maar omdat ik ergens woon waar ze het niet willen brengen en ophalen. Ik zou het na een punt moeten brengen dat niet te doen is zonder auto. Want die heb ik niet.

Heb ze ff aan de tel gehad.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4104810 Quote

ik heb het ook gedaan.. en puur omdat ik zelf ook niet zwanger kon worden! ( via een behandeling van het ziekenhuis wel en nu 5 jaar later uit het niets spontaan zwanger, en nu heb ik het uiteraard weer gedaan )

Het is inderdaad een kleine moeite. En er zal een moment komen dat je denkt: gatver pfffffff kan het niet meer opbrengen hoor dat geplas in die bussen… maar het is voor een goed doel! je kan er heel wat vrouwen gelukkig mee maken!

#4104821 Quote

Hallo,
    Bij de eerste kwam ik er pas wat laat achter. Bij de tweede en nu bij de derde ook gedaan. Ik vond het relatief ook een kleine moeite, maar was ook blij dat ik klaar was. Als ik echter 30 weken had moeten sparen, had ik het ook gedaan.

Het idee dat door jouw kind en zwangerschap misschien wel een extra nieuw leven ontstaat, is mooi.

Verder wordt het ook gebruikt voor pasgeboren jongens waarvan de balletjes nog niet zijn ingedaald. Het kan dus zomaar zijn, dat je het voor jezelf doet. Ik heb 2 meiden en krijg er weer 1, dus bij mij is dat niet het geval, maar dat wist ik pas, nadat ik klaar was.

Ik vind het een heel mooi concept en een mooie benaming.

Fijn dat je het gaat doen.

Succes,

Tamar

#4104880 Quote

Hoi,

Ik wilde nu ook graag meedoen met MvM, maar mag niet, want ik heb 1 jaar in Londen gestudeerd in 1993-1994. Je moet een vragenlijstje invullen en daar wordt o.a. gevraagd of je langer dan 6 mnd (bij elkaar opgeteld) in Gr.Br. bent geweest in de periode 1980-1996 (onontdekte Gekke Koeien tijd daar). Zo ja, dan mag je niet meedoen. Verder staan er nog een aantal vragen op het lijstje. Als je maar één keer ja hebt moeten invullen, kan je al niet meer meedoen. Het is heel jammer dat ze dit niet alvast op hun site zetten, scheelt een hele hoop. Dan had ik me al niet opgegeven en had ik hun informatrice een tripje kunnen besparen.

Maar, doen! Ik ken een hoop mensen die veel verdriet hebben omdat ze geen kindje kunnen krijgen en ik ken ook een heleboel die door vruchtbaarheidsbehandelingen (mede dankzij MvM) wel inmiddels een kindje hebben.

Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct