Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor moeders??!!??

• Auteur

Ja, goede keuze hoor. Dit is mijn derde zwangerschap en ook ik vind het een kleine moeite, al ben ik wel blij dat ik er over 3 weken vanaf ben 😉

#4104763 Quote

You go girl!!!
    hahaah

groetjess

#4104761 Quote

Ik heb net terug gebeld.
    Ik ga het gewoon doen haha.

Groetjes Saartje.

#4104757 Quote

Ik hoorde van een vriendin wat Moeders voor Moeders doet en ik ga hier zeker aan mee doen. T is een kleine moeite. Bedenk hoe jij je zou voelen als je dankzij andere vrouwen toch de mogelijkheid had om zwanger te raken. Dat is toch mooi! Dus ik zeg zonder enige twijfel… DOEN!!

Groetjes Mandy

Wolkje
    Lid
    #4105274 Quote

Hoi, ik spaar ook sinds 3 weken mn urine. Ik heb 2 kratten gekregen(zijn dus 8 potten) maar ik krijg met pijn en moeite 2 potten gevuld!!! Ik werk full-time en ben overdag dus nooit thuis. Kan dus alleen sochtends en savonds opvangen. Maar ja, alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar. Ik heb het geluk dat ik heel snel zwanger was, dat kan helaas niet iedereen zeggen. Moet zeggen dat ik het echt een kleine moeite vind, maar ik denk dat ik het ook wel fijn vind als die weken voorbij zijn. Groetjes.

#4105216 Quote

Hi,

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik heb wel mee gedaan met mvm.

Het is niet zo ingewikkeld. Je moet elk plasje opsparen en in een speciale bus doen. Elke dag een nieuwe bus en dan wordt het 1 keer per week opgehaald. Je hoeft echt die bus niet overal mee naar toe te nemen. Als ik werkte dan dropte ik mijn plas gewoon in het toilet, ook als ik op bezoek was of zo.

Ik had het na 10 weken wel gezien. Ik was er vrij vroeg bij en was ook wel weer blij thuis gewoon te kunnen plassen. Of ik het nog een keer zou doen, weet ik niet. Bij de eerste heb ik het ook niet gedaan, ik had toen genoeg aan mezelf. Nu heb ik het wel gedaan omdat ik me beter voelde in de zwangerschap.

Succes met je keuze.

Gr. Tamara.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4105179 Quote

@mama van Aimée: wist je dat dan ook uitgesloten bent van het geven van bloed? Dat vertelde die dame van MvM. Daar stellen ze nl bijna dezelfde vragen. Ben benieuwd of het ook geldt voor donororganen. Ga ik eens uitzoeken.

Anne

#4106316 Quote

Hoi meiden, allemaal ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders, maar ik ben zelf ook via het hormoon HCG zwanger geworden naar 5 IUI’s.
    Dus vandaar dat ik ook enthousiast meedoe om anderen te helpen.

Groetjes Linda (9 weken zwanger)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct