Hoi zonnetje,
Weet niet of je mannetje rookt, nou hier manlief wel en stoppen zit er nog niet aan te komen
(helaas)
Ik heb hem een zippo ansteker gegeven, hier stond een vrouwenplaatje op wat wel beetje op mij leek, hihi
Je zou daar evt wat in kunnen graveren?
Of een mooie fotoreportage met jullie gezinnetje bij de fotograaf?
Dan kan je deze bijv in canvas aan de muur hangen.
Verder zou ik kijken naar wat de hobby’s of liefhebberijen zijn van je man.
Misschien dat je daar wat mee kan?
Verder lees ik graag mee met anderen 😉 aangezien wij 4 november alweer 7 jaar samen zijn.
Wat gaat alles hard!!
We waren erg jong maar wisten allebei gewoon toen al heel zeker dat we voor elkaar bestemd waren.
Als ik er aan terugdenk; ik was bijna 16 jr, bijna 17 en mn manlief 18 bijna 19.
Toen ik 20 was, had ik mn opleiding klaar en zijn we getrouwd.
Leuk om weer aan die tijd terug te denken.
Wat wij trouwens erg leuk vinden is om bijv op de dag dat we zoveel jaar bij elkaar zijn, foto’s terug te kijken van onze verkeringstijd, en die zien er hihi erg grappig uit, echt van die babyfacejes soms hihi
Herinneringen ophalen en grappige voorvalletjes.
Hoe lang zijn jullie al samen?
Getrouwd of samenwonen? Met je motivatie waarom?
Wij zijn getrouwd vanwege geloof en omdat ik voor mijn eigen gevoel gewoon echt samen wilde horen en als we eerst zouden samenwonen had ik het gevoel dat dit niet echt zo was, maar dit kan voor een ieder weer anders liggen natuurlijk.
Nu hebben we alweer een lekkere dreumes rondrennen, en vind het heel mooi om te zien dat je, je liefde zo terug mag zien in een kindje van je samen.
Liefs Marina