Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1356759 Trotse Mama Wil Zwanger Worden Deel 2

• Auteur

Hoi knutseljuf, Imkie en mamavansimone,

Hier is ons nieuwe topic!!!! Pagina 43 was echt te ver weg..hihi…

Hoop dat we hier weer gezellig verder kunnen kletsen en dat ik ook snel net als jullie hier kan schrijven dat ik zwanger ben……Nieuwe ronde nieuwe kansen……

liefs

#4112539 Quote

Hey dames,

Wat goed dat je ons even naar boven gehaald hebt!! Hoe is het nu met jullie?? Hier is gelukkig alles prime, ben morgen 8 weken en heb vorige weer een supergoede echo gehad!

Liefs

#4112560 Quote

Wist niet wat ik zag, wij op pagina 1. Het was inderdaad wel een hele zoek naar het oude forum.
    Ik hoop ook dat je ons snel kan melden dat je zwanger ben trotstemama.
    Knutseljuf wat fijn dat het zo goed gaat. Wel een geruststelling dat je vorige week weer een goede echo had.
    Hier gaat het ook allemaal zn gangetje. Ben nu 11 weken en ik ga me steeds beter voelen. Mn buik groeit al flink, pas echt mn broeken niet meer.
    Hopelijk gaat het met imkie ook allemaal goed.
    Groetjes annet

#4112953 Quote

Hallo, ik ben er ook nog! Hier gaat het ook goed, vorige week heb ik het hartje al gehoord! Ik ben nu ruim 10 weken, volgende week is de termijn echo. Ik ben nog steeds misselijk, maar het gaat al wel iets beter. Meestal ’s avonds nog wel de hele tijd, maar overdag alleen met vlagen en goed op te vangen met regelmatig eten, en af en toe een slechte dag ertussen. Mijn buik is nog niet aan het groeien en mijn borsten voelen iets voller, maar ik pas mijn bh’s nog prima.

Trotsemama, wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden… Was je nog van plan om naar de gyn te gaan of laat je het voorlopig nog even aan het lot over?

Jen en mamavansimone (haha, ik dacht dat je An heette, blijkt het nu Annet te zijn!), fijn dat het met jullie ook goed gaat!

Liefs!

#4113327 Quote

Nou hier passen de broeken al niet meer hoor 😉 ik kan geen enkele spijkerbroek meer dicht krijgen! De vk zegt dat dat echt komt omdat ik in 12 maanden nu al voor de 4de keer zwanger ben en mn lijf de hormonen meteen snapt. Wel lastig want ik wil het echt nog even geheim houden, dus zo nog even de stad in voor wat losse tunieken, gelukkig zijn die in de mode momenteel 😉 Volgende week donderdag weer een echo en dan ga ik het de week erna (met ruim 10 weken) aan mn baas vertellen, die zal toch optijd moeten gaan nadenken over wie mn werk wil overnemen vanaf half april. En wie mijn mentorklasje wil overnemen! Denk dat ik ga voorstellen om vanaf februari met zn tweeen mentor te worden, zodat de overname goed verloopt vanaf april. Denk niet dat mn baas erg blij met me zal zijn!!

Liefs

#4113336 Quote

Je baas zal toch ook wel niet heel verbaasd zijn? Hij weet toch van de miskramen? Als ik me goed herinner reageerde hij vorige keren heel goed, dus het zal nu ook wel loslopen! Ik heb komende maandag weer een echo, daarna ga ik het ook vertellen op mijn werk en aan de rest van de wereld. Nu weten alleen onze ouders, broers en zus en beste vrienden het.

Ben je nog geslaagd in de stad?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4114047 Quote

Heeey,

Nee helemaal niks gevonden in de stad, allemaal maatje 36… tja daar heb ik sonds mn 14de niet meer ingepast 😛

M’n baas heeft trouwens wel erg vervelend gereageerd met mn miskramen… dus vandaar dat ik er wat nerveus van word.

#4114055 Quote

O sorry, had ik dat verkeerd onthouden. Dan snap ik wel dat je er wat zenuwachtig van wordt… Maar je moet maar denken, hij heeft er niks mee te maken, het gaat om jou! Jammer dat hij wat moet regelen, en ja, dat is natuurlijk lastig, maar hij is geen eigen ondernemer oid, hij moet er niet zelf voor opdraaien!

Gisteren vertelde een vriendin van me dat ze 12 weken zwanger is! Ik heb niks gezegd maar dat was wel lastig. Ik ken haar van de zwangerschapsyoga, haar zoontje is een paar weken jonger dan Sophie, en straks schelen onze tweede kindjes dus ook maar een paar weken! Volgende week na de echo vertel ik het haar ook, ik ben benieuwd of ze me al doorheeft…

#4115214 Quote

Hallo!

Ik heb vanochtend een hele goede echo gehad! We krijgen een echte druktemaker! Ik ben nu 11 weken en 4 dagen, twee dagen verder dan ik zelf dacht. Dat betekent dat ik 6 dagen voor Sophie’s verjaardag ben uitgerekend…

Trotsemama, ik snap wel dat je niet naar een arts wil hoor. Ik duim ook voor je dat het snel gaat lukken!

Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct