Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1356837 Zwanger

• Auteur

hoi meiden,

ik heb vanmorgen positief getest!!
    heb er gelijk 2 gedaan kan het niet geloven! volgens de clear blue test meer dan 5 weken..er stond zwanger 3 plus.

heel onwerkelijk omdat me ha vermoedde dat ik pco heb,ben sinds maart maar 2keer ongesteld geweest met cyclussen van 13 weken enzo..heb nu dus geen idee hoelang ik zwanger ben! ik ben zooo blij (ook omdat ik ervan uit was gegaan dat ik pco heb en het nog weleens lang kon gaan duren)

sorry voor me lange verhaal maar ben beetje hyper,hihi.

liefs zonnetje

#4112205 Quote

Wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd! Zeker omdat je op een lange ‘oefenperiode’ had gerekend (haha). Lekker een afspraak maken met de verloskundige zodat ze kunnen bepalen hoe ver je bent. Geniet van je zwangerschap.

Wenser
    Bijdrager
    #4112207 Quote

Ha zonnetje,

Gefeliciteerd!
    En het leuk is: ik kan me ansluiten bij jou, ik heb vanmorgen ook positief getest. Na meer dan anderhalf jaar…

Dinsdag had ik een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder. En nu dus dit… ik kan het niet geloven.

Vanmiddag doe ik nog een test.
    Maar mijn borsten voelen heel anders, dus dat is een goed teken!

Geniet ervan!
    Wenser

#4112336 Quote

Wat heerlijk voor jullie. Gefeliciteerd en ik hoop werkelijk voor jullie dat alles goed mag gaan.

groetjes

#4112338 Quote

Gefeliciteerd!

#4112417 Quote

gefeliciteerd!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4112419 Quote

bedankt voor de felicitaties!

kan het nog steeds amper geloven..
    ook omdat ik bijna geen kwaaltjes heb,heb erg veel puistjes en gevoelige/pijnlijke borsten en dat is het eigenlijk..af en toe moe maar ja of dat nou door het zwanger zijn komt..
    morgen verloskundige bellen.

heb jij ook bijna geen kwaaltjes wenser?
    wat fijn voor je na anderhalf jaar!! voel jij je ook een beetje onzeker?
    geniet ervan!

liefs zonnetje

#4112420 Quote

Gefeliciteerd Zonnetje en Wenser! Geniet van deze mooie tijd!

Groetjes Patricia

#4112472 Quote

Hey zonnetje en wenser,

Ten eerste gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook ik heb gister positief getest…………

Ben heel erg blij maar ik ook ik voel me raar nu. De vorige maanden voelde ik me heel erg zwanger en waren de testen negatief.

Nu voel ik niets (een beetje gevoelige borsten) en heb ik dus positief getest.

Ik kan me nog maar moeilijk voorstellen dat ik zwanger ben hoor………….

Groetjes sas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct