Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1356955 Bloed Na Sex Zonder Spiraaltje

• Auteur

Hoi Girls,

Ik heb op 08-10-2009 spiraaltje weg laten halen. alles ging prima meteen erna ben ik gaan menstrueeren. ok alles prima wel moet ik zeggen ik had konstant koorts tot voor een paar dagen geleden.
    Nou ja toe the case mijn man en ik hebben gisteren voor het eerst weer gemeenschap gehad.(hij was in buiteland en was net terug) (dit was ook meteen eerste keer dat we samen zonder spiraal vreeen in 10 jaar relatie.)
    ik heb een klein beetje bloed verlies gehdan na het vrijen. niet veel hoor,maar vond het beetje raar gebeurt anders nooit.
    Volgens calender heb ik op 22-10 een eisprong gehad en deze gaat op 26-10 innestelen.

weet iemand of heeft iemand dit meegemaakt. ben je toen nog zwanger geraakt of was dat begin van je menstruatie?

alvast erg bedankt girls
    Meomi

#4112607 Quote

He meomi,

Ik heb in het begin (de eerste maand) na het verwijderen van mijn koperspiraal ook wat last gehad van bloedverlies na het vrijen.
    Volgens de Ha komt dit omdat de baarmoedermond bij het verwijderen van het spraal een beetje beschadigd word…………
    Mijn eerste menstruatie daarna was ook iets heftiger.
    2de maand was het over!!!

groetjes

#4112743 Quote

hey Sascha,

ik had ook een koperenspiraal. je hebt gelijk eerste menstriuatie was echt een HELL haha…
    Nu is het net de heineken reclame “en now we wait”
    (weet je wel met de robotbar op de maan) hihiho
    Maar komt goed is voor een goed doel toch?
    thanx
    gr.Meomi

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct