Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357006 Jullie Ook Al Last Van Harde Buiken

• Auteur

hey hoi
    hebben jullie soms ook al last van harde buiken.
    ik nu sinds paar dagen, heb ik s avonds weleens een harde buik.
    best beetje vervelend zo heel strak gevoel.
    groetjes

#4112358 Quote

Hoi,
    Ik heb er ook soms last van, met name als ik te veel heb gedaan.
    Groetjes…

#4112363 Quote

ik heb er ook veel last van. zoveel zelfs dat ik het nu echt rustig aan moet doen met werken ook in huis mag ik nu niks meer doen en op mijn werk ben ik ook een stuk rustiger aan gaan doen.
    volgens mij scheelt het ook of je al eerder zwanger bent geweest. dan weet je ook eerder wat het is. dus iedereen die het ervaart: doe het rustig aan en neem echt je rust je lichaam geeft niet voor niks aan!!!!

#4112380 Quote

Hoi Kidsbaby,
    Ik heb ook begrepen dat het vaak toch een teken van je lijf is dat je wat rustiger aan moet doen.
    Ik heb alleen elke keer na het vrijen een harde buik, maja dat heb ik er dan wel weer voor over haha. En dat trekt ook heel snel weg. Verder heb ik er nog geen last van.
    Sterkte!
    Liefs,
    Mar

#4112425 Quote

Hey,

Ik heb er ook regelmatig last van en probeer wel rustiger aan te doen! Dat is het enige wat je er tegen kunt doen volgens mij, naar je lijf luisteren!

@ Marjolijn, na het vrijen kan het volgens mij heel makkelijk voorkomen. Een soort reactie van je lijf meen ik!

Iedereen succes ermee!

Liefs

#4112617 Quote

Pff, ja ik heb er deze keer ook erg veel last van. Maar ja, rustig aan doen met een peuter van bijna 2 in huis, hoe doen we dat hè???

Ik baal trouwens heel erg van het klok verzetten. Hebben jullie (en jullie kinderen) daar ook zo’n last van??

#4112632 Quote

jaaaa behoorlijk!! Van die klok dan he ! Senne lag vanacht om half 3 tussenin! En een lol dat ie had. GRRRR…. dat heb je natuurlijk als je een hele dag binnenzit als paps en mams alle twee ziek zijn! Dan ben je niet moe genoeg, en mams ook niet want die had smiddags ff geslapen! Dus dat was een lekker nachtje. En dan vanavond vervelend zeg k je! Ik heb m lekker op zijn bedje gelegd nu, hopend op een betere nacht!

Liefs

#4112832 Quote

hoi hoi,

ja ik ken het, ook harde buik wanneer ik teveel gedaan heb. of wanneer ik teveel aan mn hoofd heb.

dat gebeurt de laatste tijd wel erg veel. omdat ik niet loop te piepen en te klagen vergeten de mensen om me heen wel eens dat ik zwanger ben en dat daar toch even anders mee omgegaan moet worden.

maar dat zal iedereen wel hebben.

x jessica

#4112850 Quote

Ik heb de term “harde buiken” vaker gehoord, maar weet niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen.

Ik merk wel na een wat drukkere dag dat ik mijn buik goed voel zitten, maar hard?

xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct