Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357153 Betekend Licht Roze 2e Streep Wel Zwanger

• Auteur

ik heb eergister middag een test van de kruidvat gedaan die gaf een heel licht roze 2e streep aan maar je kon er niet omheen. nu heb ik gister avond weer 1 gedaan die gaf hetzelfde aan.
    ik ga morgen ochtend weer een test doen hopelijk is die duidelijker.

we proberen het nu 9 maanden maar durven nu nog niet blij te zijn.
    het word ons 2e kindje.

wat denken jullie?

#4112505 Quote

je weet wat ze zeggen; een streep is een streep!! ik zou zeggen gefeliciteerd!

#4112589 Quote

Gefeliciteerd! Ja, hoor, streep is zwanger!
    Hij wordt vanzelf duidelijker!

#4112605 Quote

Ik had gister ook een lichte streep en heb meteen een CB test gedaan -> die zei: zwanger!

gefeliciteerd!

#4112771 Quote

Sanneh,

Ik zou zeggen…gefeliciteerd jullie zijn zwanger!!! Maar bij twijfel met een paar dagen nog een keer testen en dan misschien digitaal, dan weet je het zeker.

Ik hoop snel met je mee te kunnen kletsen over een 2de uk, zijn nu vanaf november bezig en 2 x een mk gehad.

Lekker genieten meis, het is en blijft een groot wonder!!!

Liefs grotebroer

#4112818 Quote

ik had het bij mn dochtertje ook zon test, maar was gewoon zwanger hoor, ik neem aan dat je gewoon zwanger bent, dus toch wel gefeliciteerd, en geniet ervan hoor.

Gr WEndy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4112915 Quote

dat zijn aardig duidelijke strepen hoor!! die van mij was nog lichter en mijn kids zijn inmiddels 18 mnd. ;oP
    Gefeliciteerd!!

#4112974 Quote

Hoi hoi

Doe gewoon een digitale test van Clear Blue, die zegt ZWANGER of NIET ZWANGER. En de nieuwste zegt ook nog hoe lang ongeveer.

Laat het nog ff weten !

SUCCES

marjan1980
    Bijdrager
    #4113133 Quote

tp
    je heb idd gelijk ik had vorige maand ook lichte streep.ik dacht zo ik ben zwanger,niet dus.
    deze keer weer lichte streep,dacht ja doei.ik ga wel die test van cb halen.die geeft zwanger 1-2 weken.
    duidelijker kan je het niet krijgen.dus 3 tot 4 weken zwanger.
    gr marjan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct