Ik heb vandaag een positieve ovulatietest! 4 weken na de curettage. Heeft dus langer geduurd dan de vorige keer. Wordt dus klussen vanavond 🙂 en dan weer twee weken in spanning afwachten. Ik hoop dat het bij jou nu ook snel op gang komt, want wachten duurt inderdaad zoooo lang. Zoals ik al zei heeft het bij mij 1 keer 8 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd! Tja, hoe het met me gaat….. Ik heb al heel wat meegemaakt inmiddels en het lijkt bijna of het went, maar het went nooit. Gelukkig hebben we na 2 miskramen een gezonde zoon (nu 20 maanden) gekregen. Die 2 keer voelden veel zwaarder naar mijn gevoel omdat we toen ook nog niet wisten of het ooit zou lukken. Nu is het een grote wens voor nog een kleintje, maar als dit niet lukt is dat heel (heeeeeeeel) verdrietig, maar we hebben onze zoons (ik heb ook al een zoon van 13 🙂 ) in ieder geval. Ook spelen er bij mij nog medische zaken mee, waardoor ik niet veel tijd meer heb om zwanger te worden (lang verhaal, maar mijn baarmoeder moet er t.z.t. uit). Het is dus echt een beetje erop of eronder inmiddels. Nou, duimen maar dat het klussen vanavond een staartje krijgt….