Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357267 Fysiotherapie Ivm Schrijven

• Auteur

Onze zoon van 6, zit in groep 4.
    Hij doet het prima, en komt gewoon mee, echter wil het schrijven helemaal niet lukken.
    School denkt dat het aan de fijne motoriek ligt.
    Hij kan geen schrijfletters op papier krijgen en al helemaal niet aan elkaar schrijven.
    Grote losse blokletters maakt hij er van..
    Maar nu gaan we dus met Fysio beginnen.
    Zijn er meer mensen hiermee bekend, en wat kunnen we verwachten?

Gr Rina

#4112928 Quote

Hallo Rina,

Mijn zoon van 5 heeft ook fysio gehad.
    Ze gingen met hem spelenderwijs leren hoe hij zijn pen vast moest houden en grote kringen maken op papier om de slag te pakken te krijgen.

Ze leren hier echt veel van en na een aantal keer hebben ze echt door hoor hoe het moet.

Gr.
    Marjolein

#4115168 Quote

Hai,

ik ben zelf juf van een groep 4 en mama van twee meisjes, 5 en 3 jaar.

Ik heb zelf ook fysio geadviseerd bij schrijfproblemen. Ik ben daar heel enthousiast over.
    Ik hoop dat jullie binnenkort al verbetering zien. Voor jullie zoon zou het geweldig zijn als hij merkt dat het beter gaat.

Veel succes.

Renske mv Isa en Meike

#4117199 Quote

Bedankt voor de reacties..
    Ik ben van de week eerst alleen geweest voor een soort intake gesprek.
    As woensdag gaat mijn zoontje mee, en krijgt hij de eerste paar keer een test..Motoriek word dan op allerlei vlakken bekeken,
    Ik hoop echt dat het hem wat opleverd, zou idd heel fijn zijn,.. en minder frustrerend ook..
    Gr Rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct