Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357269 Klok Uur Terug

• Auteur

en hadden jullie kleintjes er last van?

Vanochtend om 6.30 meldde patrick zich voor het eerst en een half uur later ilona….Toen heb ik haar uit bed gehaald en hebben we met zijn 4en liggen kletsen en liggen wakker worden. Om 7.30 zaten we alle 4 klaar wakker beneden.
    Hihihi. Gebeurd anders nooit in het weekend.

Vanavond om 18.30 waren ze allebei echt afgebrand en heb ik ze in bed gelegd.

Ben benieuwd hoe het met jullie kleintjes ging vandaag.

#4112638 Quote

Hey,

We hebben Sam vanaf vrijdag al een kwartiertje per dag later in bed gelegd met als restultaat dat ze vanmorgen (net als normaal) rond 7.15 wakker werd. De rest van de dag is daardoor hetzelfde als normaal. Ze was vanavond wel erg moe, maar toch maar even doorgezet en pas om kwart over 7 in bed gelegd. Normaal is ze nog een kwartiertje hele verhalen aan het vertellen maar nu was het direct stil. Bij Dani hadden we ook geprobeerd om de fles een kwartierje later te geven maar die trapte daar neit in. Ze was vanmorgen om kwart over 6 wakker. Heb het nog gerekt tot half 7 maar toen had ze toch echt heel veel honger en heb haar het flesje gegeven. Op het eind van dag zaten we gelukkig weer op het oude “schema” Ben benieuwd hoelaat ze morgen wakker zijn.

Groetjes Patries

#4112645 Quote

Hoi hoi,

Onze Sven was vanmorgen om 6:45 wakker, iets eerder dan normaal maar niet een uur.
    Met onze Tim was het iets anders. Die was echt helemaal van slag. Misschien ook wel een zogehete regeldag (kunnen ze hebben met 8 weken) dus die kwam al om de 3 uur voor zijn fles. Maar goed, nu liggen ze allebei in coma in bed en ik hoop dat het voorlopig even stil is.
    We zullen zie morgen, hoe laat het dan weer feest is….
    Ik weet wel dat ik er vandaag ook vroeg in lig want ik ben ook aardig afgebrand!

Groetjes,
    Maike

#4112666 Quote

Jesse had er totaal geen last van, Hij werd om 8 uur nieuwe tijd wakker, dus heel netjes.

Toen Jesse jonger was, had hij er ook last van, met flesjes ed.

Groetjes Linda

#4112753 Quote

Nou gister had ze er nog geen last van maar vanochtend werd mevrouw om 6:00u wakker. . . .
    Nouja kijken hoe het morgen gaat, dan moet ik ook weer werken dus moet ze sowieso vroeg op.
    gr. van Sonja

#4112812 Quote

hoi hoi

hier echt totaal geen last van het verzetten van de klok.
    De kids hebben heerlijk uitgeslapen en waren gisteravond ook niet moeier dan normaal.
    Maar ik weet de oorzaak wel. Zaterdagavond is het voor hun laat geworden. Dus dat kwam deze keer goed uit.

Groetjes

#4112845 Quote

Hier ook vroeger ”dag” dan normaal..Maar gelukkig is het herfstvakantie..dus geen school etc.
    Maar geloof dat het meer met ”de speen niet meer hebben” te maken heeft dan met het uurtje terug gaan qua tijd..haha
    Gaat ws snel weer over bij de meeste…
    Gr Rina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct