Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357273 Klap Eens In De Handjes

• Auteur

Wat worden ze toch groot.

Thomas heeft het klappen ontdekt.
    Als we het liedje zingen dat glimt ie helemaal en dan ( nou…7 van de 10x) kijkt ie naar zijn handjes en begint te klappen.
    Soms zie je m kijken van: ja daaaag nu even niet hoor. hahahaha.

#4113596 Quote

Wat leuk! Dat heeft ze hier nog niet door. Wel met andere spelletjes. Ik prik bv in haar borst en duw haar zo achterover. Bij de 3de keer laat ze zich al achterover vallen voor ik kan prikken ;-)! Grappig hoor dat ze dat besef steeds meer krijgen. Kiekeboe/verstop/tik spelletjes zijn hier helemaal favoriet!

#4114923 Quote

wat gaaf!
    swen vindt die liedjes wel erg leuk, maar doet nog niet actief zelf mee.

kiekeboe is hier ook een hele leuke!

#4119683 Quote

Jahaaah! Zomaar uit het niets klapt Eveline (8 mnd en 3 wkn) ook in de handjes. Ik hoef haar maar aan te kijken, zelf vrolijk te gaan klappen en ze doet gelijk vrolijk mee. Ze wiegt ook helemaal als ik dan een liedje zing, ha ha!

Ik vind het wel bijzonder, aangezien mijn oudste met 14 maanden nog niet eens klapte! (maar hij was ook wel laat hoor…)

#4120576 Quote

Ja Mirthe doet het nu ook een weekje!
    En wat een Big Smile zet ze op zeg als we gaan zingen! zo van: hehe ze begrijpen me!!!!

Liefs sab

#4120729 Quote

Tyson is meer van het kiekeboe en ‘wild’spelen..

Alleen nu heeft hij een dubbele oorontsteking met 39,9 koorts 🙁

groetjes

#4120731 Quote

oja, wel zwaait hij nu de hele tijd

ook erg leuk te zien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct