Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357276 Wintertijd

• Auteur

Mijn vraag: hoe vroeg waren jullie kindjes wakker vanmorgen (wintertijd)?

Laura om half zes…

#4112631 Quote

Hey,

Nynke om 5.00 pfffff wat een tijd we hebben dr nog wel even terug in dr bedje gelegd ik ga niet om 5.00 beneden zitten.

#4112639 Quote

haha ook hier bagger om 7uur was madam wakker terwijl t normaal 9ahalf 10 is zucht djayden was om 5uur voor zn fles normaal kwart voor 7 hopen op morgen een betere morgen hahahha

#4112644 Quote

hoihoi,

ik wou net een topic hierover neerzetten hahaha
    nou hier een hele lieve dame hoor. ik hoorde haar voor het eerst om kwart voor 8 (kwart voor 9 zomertijd) waarna ze nog even in slaap viel en om half negen (half 10 dus eigenlijk) werd ze echt wakker en ging ze roepen dat ze er uit wou (mamma wakke loena uit hahahaha) normaal is ze tussen half 8 en 8uur wakker

maar ik moet er wel even bij zeggen dat ik haar gister expres een klein uurtje langer op heb laten blijven, maar het heeft dus geholpen.

groetjes linda

#4112650 Quote

om 4:29 uur…. 🙁

#4112652 Quote

pfff 4.29 dat is echt belabberd, hier om 6.45 nieuwe tijd ,maar hier zijnze altijd rond die tijd wakker dus was een meevaller voor ons.

Serkte komende dagen voor iedereen met de ontregelde klokjes.

#4112657 Quote

Hoi,

hier nieuwe tijd 5.30u (normaal rond ouwe tijd 8.30)
    moet zeggen dat het ook beetje mijn fout was.
    Normaal als ze zo vroeg wakker is, geef ik haar speen, zeg dat het nog te vroeg is, leg haar weer in bed en dan gaat ze vaak wel weer slapen.
    Nu dacht ik dat het al half 7 was, en normaal mag ze dan bij ons in bed liggen. (tot die tijd niet, na 6.30u wel)
    Soms gaat ze tussen ons slapen, soms ook niet. Nu dus niet…. Heb ff geprobeerd, toen tv aangezet in bed.
    Kwam er niks op tv…. Duurde echt ff, eer ik door had dat tijd veranderd was.
    GRRRRR eigen schuld dus….

Lief Irene

#4112668 Quote

Hier half 8 nieuwe tijd. (half 9 oude tijd) Normaal is het een uur of 8. Ging dus prima.
    De rest van de dag trouwens ook. Ze heeft in de middag lang geslapen, waardoor we ze vanavond makkelijk wat langer op kon blijven. Om 19.00u. naar bed (nieuwe tijd). Normaal is het ook zeven uur. Ik ben nu wel benieuwd hoe laat ze morgenochtend wakker is….
    Groetjes, Bianca

reisa
    Bijdrager
    #4112672 Quote

Renske was om half 8 wakker. Gisteravond lag ze er laaaaat in. We waren een dagje naar Plopsaland Coo geweest en we waren pas half 10 terug, maar omdat de tijd verzet was eigenlijk half 9. En zo ging het prima.
    Plopsaland Coo was trouwens geen aanrader. Maar dat is een heel ander verhaal.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct