Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1357276 Wintertijd - pagina 2

• Auteur

Ook hier is het goed gegaan. Zaterdagavond hebben we al wat later gegeten en mochten zo “opblijven”. Ze lagen om een uur of 8 in bed. Gisterenochtend hoorden we ze om 6.45 (wintertijd), net zoals altijd. Ook vanmorgen weer normale tijd wakker.
    Ik maak me er altijd vooraf wel druk om, maar het is me tot nu toe altijd meegevallen.

Groetjes Danielle

#4112913 Quote

Vanmorgen was het 7u…. Dus gaat goeie kant op. Verder gaat het wel goed hoor. Ook in de middag.

Liefs Irene

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4112830 Quote

nou ik weet het eigenlijk niet..:P moest werken en had nacht dienst.. dus ook dat uurtje extra.. pfff.. maar toen ik thuis kwam hoorde ik hem al wel en dat was half 8. volgens mn man was ie al wel ff wakker. en ik ben toen lekker in mn bedje gestapt:D heerlijk nog ff paar uurtjes gepakt.. maar wat kan je moe zijn dan van een extra uur werken vooral ’s nachts.
    groetjes, Christien

#4112776 Quote

nicky heeft heerlijk door geslapen tot een uur of 08.15..tja….ze had haar mammie gemist .

Hannah38
    Bijdrager
    #4112762 Quote

oeps, wat een braaf meisje hier. Vanochtend om 7.45 uur wintertijd wakker, terwijl ze gisteren om 18.15 uur naar bed is gegaan omdat ze het niet meer trok……… (tussendoor wel 1x wakker geweest en even beneden een paar slokjes drinken gehad).

Anninas
    Bijdrager
    #4112748 Quote

Hier een meisje wat zich redelijk aan de tijd heeft gehouden. Moet zeggen dat we zaterdag een erg drukke dag hadden dus dat speelt denk ik wel mee. Mijn schoonvader was jarig en daar is het altijd erg druk,vooral in zo’n klein huis. Onze meid krijgt dan erg veel indrukken en was ’s avonds dan ook erg moe.
    Ze werd gistermorgen om half 8 nieuwe tijd wakker. (normaal wordt ze ook om half 8 wakker) De rest van de dag hebben we ook maar de gewone tijden aangehouden. Ze is ze er het snelst aan gewend.
    Volgens mij heb ik er meer moeite mee om er weer aan te wennen.

Groetjes Anne

#4112704 Quote

06:00 uur!!!!!!!!!Manlief is met Lenthe naar beneden gegaan en heeft haar in box met fles melk voor Kabouter Plop en dergelijke gezet en is zelf op de bank gaan liggen.De oudste 2 meiden, Luka en ik hebben boven nog een paar uur doorgeslapen.

Wat suf zeg, had de link nog niet eens gelegd, anders slaapt Lenthe zo door tot 10:00 uur, in het weekend helemaal maar ja, dat uurtje dus he he…Heb je 4 kids en nog zoiets niet bedenken…suf hoor…

Groetjes Roos.

#4113362 Quote

Vanmorgen was Nynke 5.00 wakker!! en wilde niet meer slapen dit gaat al bijna een maand zo voor de wintertijd werd ze 6.00 wakker.
    Ik moet zeggen ben helemaal kapot van dat vroege opstaan.

Liefs Zonnetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen