Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1357276 Wintertijd - pagina 3

• Auteur

Vanmorgen was Nynke 5.00 wakker!! en wilde niet meer slapen dit gaat al bijna een maand zo voor de wintertijd werd ze 6.00 wakker.
    Ik moet zeggen ben helemaal kapot van dat vroege opstaan.

Liefs Zonnetje

#4113364 Quote

Vanmorgen was Nynke 5.00 wakker!! en wilde niet meer slapen dit gaat al bijna een maand zo voor de wintertijd werd ze 6.00 wakker.
    Ik moet zeggen ben helemaal kapot van dat vroege opstaan.

Liefs Zonnetje

dotjuh
    Bijdrager
    #4113538 Quote

nathalia heeft het heel goed gedaan dit weekend.
    ze lag gewoon om 7 uur in bed zaterdag avond, en kwam er half 8 nieuwe tijd uit.
    normaal 8 uur dus had niks te klagen 😛
    vanaochtend heb ik haar om 10 uur wakker moeten maken!!!!!! terwijl ze zoals gewoonlijk weer om 7 uur in bed lag. ze heeft dus 15 uur geslapen!!! poeh he hihihi luilakje 😛

liefs, do

#4113969 Quote

Laura is nu elke dag tussen half 7 en 7 wakker, maar: ze gaat ’s avonds nu in 1 keer slapen en de hele nacht door! Dus mij hoor je niet klagen. Ik hoop dat de vroege kids ook wat langer gaan slapen, want om 5 uur al wakker is wel errug vroeg

dotjuh
    Bijdrager
    #4114021 Quote

nathalia slaapt nu van 7 tot half 9!!!! en ook de hele nacht door, en gaat in 1 keer lief slapen!
    echt heerlijk gewoon 😀

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen