Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357350 Randjes Fietsen Methode

• Auteur

Hey meiden,

Hebben jullie hier ervaring mee? Op menstruatiekalender.net houd ik mijn cyclussen bij.. En daar zeggen ze dat ik vaker moet klaarkomen na de ejaculatie.. Het liefst met de randjes fietsen methode…

Dit schijnt een manier te zijn waarbij je moet stoppen als het gevoel van klaarkomen er is.. en dat moet je dan 8 – 10 keer herhalen oftewel je stelt het telkens uit.. en als je dan uiteindelijk wel komt zou het heftiger zijn en de spiersamentrekkingen zijn dan krachtiger.. op zowanger.nl staan er reacties van vrouwen die denken daardoor zwanger te zijn geraakt….

Moet je dit dan na de ejaculatie doen? of hoe werkt dat? Was ff benieuwd…

Succes allemaal!

Grzz,
    Mammawannab

#4112843 Quote

Nou ik heb drie kinderen en zo ingewikkeld heb ik het niet gemaakt hoor!

#4112912 Quote

ik heb geen idee. wij hebben het zo min mogelijk als een verplichting gehouden…. tja, op bepaalde dagen in je cyclus ben je er wel meer mee bezig, maar tijdens maakten we alleen maar lol hoor. niks ingewikkelt ofzo….

succes ermee!!

#4112968 Quote

Wij zijn gelukkig twee keer zwanger geworden zonder dit soort toeters en bellen. Heb wel eens gehoord dat het zou kunnen helpen als de vrouw ook klaarkomt omdat de samentrekkingen van je baarmoeder dan een beetje helpen het sperma naar binnen te werken. Verder nog nooit gehoord van de door jou genoemde methode. Veel succes!

#4113405 Quote

ik heb inderdaad ook gelezen over deze methode, nou sorry maar als ik kom dan kom ik hahahaha.
    Naar mijn mening moet sex gewoon leuk blijven en als je inderdaad rond je eisprong zit, er niet teveel aan denken.
    Trust me heb net men eisprong gehad, en ik leek wel een stampend kindje van kom nou het moet nu, en dat werkte averrechts bij mijn partner.
    Nog even emotioneel want we hebben een mk gehad, en merkte dat ik dus er veel te veel mee bezig ben om opnieuw zwanger te worden.
    Ik denk dat je het gewoon op zijn beloop moet laten.
    Maar dat is mijn mening.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4113604 Quote

Meid, laat het lekker los! Wij hebben altijd wel rekening gehouden met het feit wanneer ik vruchtbaar was, maar ik ben gewoon lekker gekomen op het moment dat het zover was. En we hebben ook regelamtig vluggertjes gedaan, dan kom ik helemaal niet (geen zin in!) Ben ook snel zwanger geraakt. 1e keer na 5 maanden en dat werd een miskraam… de tweede keer na 3 maanden…. heb nu een hele mooie dochter van 9 maanden!

Dus… nergens voor nodig zo’n klaarkom-methode, dan wordt het allemaal zo’n obsessie… laat de natuur zijn gang gaan… je er op focussen kan na een jaar altijd nog!

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Wenser
    Bijdrager
    #4113699 Quote

Ik was al anderhalf jaar bezig en heb van alles geprobeerd; standjes, voor hem komen, erna, allebei etc.

Nu ben ik zwanger een dat is waarschijnlijk gebeurd tijdens een hele klungelige vrijpartij tijdens een weekendje weg met ouders en kartonnen muren en krakende bedden. Niks geen rekening gehouden met standjes, klaarkomen etc.
    En ik ben zwanger…. zo zie je, je kunt er geen peil op trekken!

gr.
    Wenser

#4113917 Quote

Het is wel erg ingewikkeld zeg! Ik kom niet klaar tijdens gemeenschap en dan moet ik allemaal fratsen uithalen hahahaha. Ik ken meerdere vrouwen met hetzelfde probleem en die hebben gewoon kinderen hoor! Je moet er niet teveel mee bezig zijn en gewoon natuurlijke lust ervaren, dan ben je ineens zwanger!

Succes!

#4114630 Quote

Misschien het proberen waard als je al heel lang probeert zwanger te worden. Maar juist dan moet je de lol in de sex een beetje proberen te bewaren, want het wordt dan al zo makkelijk een moeten.

Maar als het meer plezier oplevert om het komen even uit te stellen… lekker doen dan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct