Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357444 Willen Jullie Weten Wat Het Word

• Auteur

Wij willen wel weten wat het word. Bij onze dochter wisten wij het ook, maar we houden het dan wel voor onszelf. Nog 3 weken, dan weten we het…..

sanni
    Bijdrager
    #4112910 Quote

Wij willen het ook graag weten.
    Over 5 weken hebben we de 20 weken echo en dan gaan opa en oma ook mee.
    Die mogen het ook weten, alleen de namen houden we voor ons zelf.
    hahahahaha.
    En dan mag van mij part iedereen het weten wat het word, maar mijn partner die houd het liever nog voor zich dan.
    Maar daar komen we wel uit hoor.
    hahahahahaha.
    Ik denk toch als je het eenmaal weet dat je het heel moeilijk voor je kan houden.

groetjes patricia

#4112929 Quote

Wij hebben het bij onze dochter ook geheim gehouden….. Lukte prima!

#4112930 Quote

He meiden,

Ik ben ook heel nieuwschierig, maar wij willen het niet weten….bij mijn zoontje was het met de 20-weken echo heel duidelijk te zien volgens de gyn, maar hij vroeg eerst of we het wilden weten, en dat wilden we niet. Was met de bevalling dus echt een verrassing en dat willen we nu weer graag!

Maar kan heel goed snappen dat jullie het wel willen weten….misschien kan ik over 3 weken ook niet meer wachten, maar denk dat ik me wel kan inhouden….haha.

Liefs Rieke

#4112935 Quote

Hoi!
    Wij zijn er nog niet uit hoor! Manlief wil het echt niet weten en ik eigenlijk toch wel… Maar ja, om het nog geheim te houden voor mijn lieffie gaat niet meevallen.
    Wellicht gaat hij nog overstag, maar ik denk dat wij er over een week of 25 dan maar achterkomen. Is ook leuk!
    Groetjes Dabanne!

#4112985 Quote

Ja zeker, ik wist het bij mijn beide zonen ook en vooral omdat er nu 2 paragnosten hebben gezegd dat wij een meid gaan krijgen ben ik helemaal benieuwd.
    In de tweede week van de december hebben wij de 20 wk echo en dan gaan we het zeker vragen of ze het kan zien

#4113063 Quote

Ja, wij willen het ook weten. Als het goed is krijgen we volgende week te zien wat het wordt 🙂

#4113145 Quote

Ja heel graag willen wij het weten. Ben echt zo benieuwd, had ik bij de eerste minder, maar wilde ik het ook.
    nog 4,5 week en dan weten we het ; )

#4113266 Quote

Volgens mij is het tegenwoordig haast vreemd, maar wij willen het niet weten. Ik ben ook nog niet echt nieuwsgierig gelukkig.. Ik vind het juist bijzonder om de verrassing te bewaren, het heeft in mijn ogen niet echt meerwaarde om het nu al te weten.. Vind ik juist jammer.. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct