Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1357444 Willen Jullie Weten Wat Het Word - pagina 2

• Auteur
  • sanni
    Bijdrager
    #4112910 Quote

Wij willen het ook graag weten.
    Over 5 weken hebben we de 20 weken echo en dan gaan opa en oma ook mee.
    Die mogen het ook weten, alleen de namen houden we voor ons zelf.
    hahahahaha.
    En dan mag van mij part iedereen het weten wat het word, maar mijn partner die houd het liever nog voor zich dan.
    Maar daar komen we wel uit hoor.
    hahahahahaha.
    Ik denk toch als je het eenmaal weet dat je het heel moeilijk voor je kan houden.

groetjes patricia

#4113389 Quote

Hoi hoi, Ik wil het zeker weten! Op dat moment is het toch ook een verassing? Ik vind dat wachten juist geen meerwaarde heeft. Nu kan je de kamer al inrichten en wat leuke kleertjes kopen. Lekker praktisch. Ik kon het niet voor me houden bij mijn eerste twee en voor mij hoeft dat ook niet. Anderen mogen het ook weten! 16 december hebben wij pas de 20 weken echo (al ben ik dan al bijna 21 weken).

#4113999 Quote

Hoi wij willen het deze keer niet weten net als de vorige keer. Vonden de verassing des te groter. Maar ik kan me deze keer wel indenken dat je het zou willen weten. Dat heeft ook wel weer wat.

Ik zou het echt niet voor me kunnen houden.

Groetjes Mamamir

#4113915 Quote

Ik wil het heel graag weten! Ik ben enorm nieuwsgierig! Ik denk dat het nog specialer is als je weet wat het gaat worden. Je kan al over hem of haar spreken, thuis hem/haar met de naam ‘aanspreken’, en het is ook nog eens praktisch ivm de inrichting van het kamertje en aanschaf van spullen. Van ons mag iedereen weten eat het gaat worden, maar de naam blijft ons eigen geheim!!!

#4114192 Quote

Ja… al is het maar omdat ik dan eindelijk alle meidentroep te koop ga zetten en weggooien als het een knul word. En als het een meid word kan ik gewoon rustig gaan sorteren. De verrassing blijft toch wel. Of je hte nu weet of niet.

#4114300 Quote

Ik wil het absoluut weten, maar mijn man weet niet nog niet zeker. Dit is ons eerste kindje en er zijn zoveel beslissingen die we moeten nemen, dat ik (efficiënt als ik graag ben) maar 1 naam wil kiezen en 1 duidelijke jongens- of meisjeskamer.

Als Hans t toch wil weten, houden we het wel geheim voor iedereen, ook voor familie

#4115839 Quote

Hoi,

Wij willen het niet van tevoren weten. Er zijn al zo weinig verrassingen in het leven…. Bij mijn eerste 3 kindjes wisten we het ook niet. Overigens vond ik het bij mijn eerste helemaal niet belangrijk. De verpleegkundige in het ziekenhuis wilde kijken of het een jongen of meisje was en mijn reactie was van “wat maakt dat uit: het is een baby…”
    Bij mijn tweede was ik wel heel nieuwsgierig, wilde onmiddellijk weten wat het was.
    Bij mijn derde heb ik echt een week aan het idee moeten wennen dat het een meisje was (de oudste 2 zijn jongens). We hadden echt een derde jongen verwacht, dus dat was een echte verrassing.
    Ben benieuwd wat het deze keer is, maar kan absoluut nog wel een aantal maanden wachten….

#4116979 Quote

wij willen het ook niet weten….
    we hebben een meisje en een jongen. Dus het maakt ook echt niet uit.
    Ik vind het super om me te laten verrassen.
    Dat neemt niet weg, dat ik super nieuwsgierig ben hoor!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen