Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357568 Dom Dom Dom

• Auteur

Hoi hoi,

Ja ik ben ff flink dom geweest.

Vorige week klom Myrthe in dr wandelwagen en toen ze omdraaide viel ze eruit. Nu hebben wij een stang in het midden, waar ze met dr voetjes achter bleef haken, zo’n 2 cm boven de grond. Pffff

Je zou zeggen, daar leer je van. Nou ikke niet :-s
    Vanmorgen klom ze in supermarkt erin, draaide om en viel er zo uit. Bovenop dr koppie.
    FF flink brullen toen was het over, maar ik kon mezelf wel voor mn kop slaan. Echt domme actie….
    Tja en dan die mensen die het zagen hahahaha

Nou ja, ik heb er nu van geleerd….

Liefs Irene

#4113037 Quote

Quinten is ook regelmatig uit de buggy gevallen.
    dan klimt hij er in en wil hij er net zo hard weer uit.
    de buggy gaat ook bijna niet meer mee.
    alleen als we een dag weg gaan.

groetjes

#4113177 Quote

Hoi hoi,

tja dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren. Voor jezelf misschien niet zo fijn dat dat nou net moet gebeuren in een supermarkt met allemaal mensen erbij….
    Bente moet altijd vast zitten, al krijgt ze tegenwoordig de sluiting ook open…..

Groetjes Danielle

#4113345 Quote

Hai Ireen,

Opzich is het juist dom van Myrthe…. hahaha. Zij zou na de eerste keer toch gedacht moeten hebben: hmmmmm laat ik dat niet nog eens doen…… ;o)

X

#4113346 Quote

Daniel klimt ook zo uit zn buggy en vooral uit zn kinderstoeltje in de auto.
    In het kinderstoeltje blijft hij net zo lang wurmen tot zn armen er uit zijn en hij ver naar voren kan buiten, dan trekt hij zich zo op aan de stangetjes van de hoofdsteun van de stoel voor hem…. snap je het nog, hihi?
    Nu trekken we alles dus behoorlijk strak aan, zit niet lekker denk ik voor hem maar jah, veiligheid gaat toch voor bij ons.

De buggy laat ik altijd maar, ik sta er naast en kijkt het aan, als ik in de gaten heb dat hij er uit kruipt zet ik hem gewoon weer terug…. maar jah als je auto rijd gaat dat moeilijk,

Liefs Marina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct