Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357879 Wanneer Kregen Jullie Een Beginnend Buikje

• Auteur

Ik krijg steeds meer commentaar op m’n buik! Dat ie uitzet enzo 😉

Gelukkig wel van de mensen die weten van m’n zwangerschap, dus die zullen er ook wel meer op letten!

Ben nu 10 weken, ruim.

Vanaf wanneer was het bij jullie echt te zien? Vind 10 weken best vroeg, maar ben van mezelf al niet echt slank (mt. 42). Wellicht komt het ook daardoor?

#4113234 Quote

nou bij mn eerste zwnagerschap had ik het ook al een beetje met 10 weken hoor. was toen heel slank (mt 36)

nu mn 2e zwangerschap. ben bijna 7 weken en krijg echt zo’n rolletje erbij. heb nu maat 40/42.

als ik bevallen ben ga ik weer slank worden hoor hihi

het kan dus wel! ligt niet aan je maat want ik heb precies hetzelfde!!

#4113326 Quote

hey dames,

Bij mijn eerste zag je het met een week of 12, en nu zie je het dus al met 8 weken!! en ik wil het echt nog even geheim houden! Ik ben trouwens ook de slankste niet (maat 42) maar het word al echt een zwanger buikje!

Liefs

#4113354 Quote

Hallo,

Ik ben ook wat stevig net als jij maat 42-44 en bij zag je het als je het wist ook met een week of 10 en ben zwangerschapskleding gaan dragen met 14 weken maar meer omdat we over gingen van Seizoen van winter naar lente.

Liefs moi28

#4113372 Quote

Dank jullie wel voor de reacties!

Ik maakte me al een beetje zorgen, dat ik de enige was met deze verschijningen!

Vind het erg jammer, want wil het nog even 2 weken ‘geheim’ houden voor de buitenwereld!

#4113404 Quote

Bij mijn eerste zwangerschap zag je het pas na ruim 20 weken. Ook niet leuk, want niemand ziet dat je zwanger bent. Nu ben ik 13 weken zwanger en begint er echt al een bolletje te komen. Wel jammer als je het daardoor niet zo lang geheim kunt houden!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4113406 Quote

Bij mij is het de 1e en heb ook maat 42/44 en moet zeggen dat het pas sinds vorige week echt begint te groeien, en dan ook ineens goed begint. Ben nu 22+1 weken.

Groetjes Pauline

#4113429 Quote

Ik ben morgen 18 weken zwanger en bij mij kan je ook nog bijna niets zien, dat is niet leuk nee want iedereen let op je buik omdat ze weten dat je zwanger bent en bijna elke dag krijg ik wel te horen nou je groeit ook bijna niet en laatst werd me zelf gevraagt of ik wel eens zwanger was pff

#4113489 Quote

bij de eerste hoefde ik pas met 20 weken positiekleding aan, dat was idd niet leuk, heb de hele zwangerschap moeten horen dat het niet hard groeide, dat het wel een kleintje zou worden enz.
    Nou ze woog 4160 gram, dus een niet zo grote buik zegt niks! Ik vond dat super dat ze dus geen kleintje was, was iedereen ineens uitgekletst, had ik het laatste woord!

bij de tweede zag je het al rond de 12-14 weken.

En nu bij de derde al met 8 weken! Nu ben ik 10 weken en zie je het behoorlijk goed. We zijn het nu ook aan iedereen aan het vertellen.

groetjes,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct