Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1357894 Vandaag De 20 Weken Echo Gehad

• Auteur

Hey Allemaal,

Vandaag was het dan eindelijk zover. Ik heb 2 vreselijke druktemakers in de buik. Ze zijn allebei iets boven gemiddeld qua groei. en alles zat erop en eraan. Wel moet ik over 3 weken terug voor een nog uitgebreidere echo. Dit omdat ze via ICSI zijn gekomen, en het een tweeling is en daardoor een verhoogd risico op problemen. Maar vandaag was alles goed, dus daar gaan we dan maar vanuit.

Oh en het worden: Een JONGEN en een MEISJE.

In 1x een koningskoppel.

Vandaag al meteen kleertjes gekocht 🙂

Liefs,

Marye 19 w 6 d

#4113263 Quote

Heeey gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!! Ik ben denk ik 1 van de laatsten die de 20 weken echo krijgt (11-11) en ik zie er enorm naar uit!! Leuk om al jullie verhalen alvast te lezen!!

#4113278 Quote

wauw geweldig allemaal.
    Geniet er van!

#4113568 Quote

ooohhh wat ontzettend leuk een jongen en meid in een keer!!
    gefeliciteerd!!!

liefs jetty

#4113306 Quote

Wat ontzettend fijn dat alles goed was!!!
    Gefeliciteerd!!!!!
    Een jongen en een meid!!! Helemaal geweldig toch???
    Geniet er van.

Liefs marielle

#4113332 Quote

Leuk leuk leuk! Meer smaken zijn er niet!

Grappig dat je al het gevoel had van een jongen en een meid, heel bijzonder hoe moeders dit kunnen “aanvoelen”. Over 3 weken weer een echo, heerlijk om te weten dat nu dan alles goed was/is!

Genietse en shopse 😉 !

Liefs, Nicole

#4113381 Quote

Wat fijn dat alles goed was en super joh een jongen en een meisje

Leuk dat je al geshopt hebt

#4113424 Quote

LEUK! een jongen &een meid!
    Gelukkig dat alles goed is,nu kan je er echt van genieten!
    groetjes

#4113443 Quote

Hartstikke leuk! Gefeliciteerd! Bij mijn echo kon je niks zien, mevrouw of meneer lag heerlijk te slapen met zijn of haar beentjes gekruisd… Ha ha, toch wel leuk zoals ze dat doen. We mogen het dus niet weten van de kleine!

Groetjes Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct