Ik heb nog even de reacties gelezen en wil toch nog even reageren.
Doorslapen houdt in dat kinderen 5/6 uur achter elkaar slapen! Dit noemen ze op het CB al doorslapen. de meeste kinderen slapen dus al door rond 3 maanden!
Ik lees dat je ’s nachts 100 cc geeft, hier zou ik een volle fles van maken… misschien gaat ie daarna weer iets langer slapen en dan kun je zelf ook weer een langer slaapje doen. Het CB gaf aan mij het advies om overdag meer te geven, zodat je kindje meer verzadigd is.
Ik weet niet wat je schema is, maar gaat je kindje al vroeg de nacht in? Ik bedoel hoe lang is de tijd voor de voeding van 11 uur ’s avonds???? Zit daar meer dan 3/4 uur tussen? Of heb je dan om 7/8 uur nog gevoed? Bij ons sliep loïs al zo vast rond die tijd… maar we maakten haar rond 10.30 uur wakker en dan gaven we haar een fles, vervolgens tufte ze dan tot 4/5 uur… dan kun je zelf iets eerder naar bed!
Succes en hopelijk slaap je snel zelf ook lekker door…. maarre ik wil je niet bang maken maar er zijn veel baby’s die tot 6 maanden ’s nachts nog komen en zeker voor de laatste voeding van 11 uur. accepteer het gewoon, alhoewel het erg lastig is… dat wel… probeer overdag ook een tukje te doen als je niet werkt.