Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358033 Hebben Net De 20 Weken Echo Gehad

• Auteur

Alles zag er goed uit, het was erg bewegelijk en echt een fotomodel, heb heel wat foto’s meegekregen. We hebben niet gevraagd wat het wordt. Ze had het ook niet gezien omdat het zo bewegelijk was. Met 32 weken krijg ik weer een echo, want het linkernierbekken was 3 mm te groot dus ze moet dan ff kijken of het dan goed is, mocht het niet goed zijn, dan krijgt de baby gelijk na de bevalling een ab kuur

Het is nu 25 cm dus ligt goed op groei, al met al een hele geruststelling weer

#4113391 Quote

Gelukkig is alles goed. Ik denk trouwens dat je een jongen krijgt… Ik zal niet zeggen waarom omdat je het zelf niet wil weten. Je volgende echo zal vast goed zijn, het is wel een afwijking die vaak voorkomt en die bij volgende echo’s vaak verdwenen is.
    Geniet se verder!
    Gr. Dabanne (april..)

#4113428 Quote

Gelukkig ook bij jou alles erop en dr aan! Geweldig, gefeliciteerd, geniet ervan!

Liefs, Nicole

PS Dabanne, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt…

#4113430 Quote

Fijn voor je dat alles goed is,geniet er nu maar van!!
    Enne Dabanne jij hebt mij ook nieuwsgierig gemaakt,ben je soms hekderziend ofzo??
    groetjes

#4113431 Quote

Ik bedoel helderziend,!!!
    te snel getypt:s:

#4113435 Quote

hey super dat ook bij jou alles goed is!
    nu kan het aftellen beginnen!

groetjes lenie

#4113477 Quote

hahaha ik zit dit verhaaltje te lezen en denk dat komt me bekent voor maar had t ook gelezen op t andere site (clubs.nl) grappig!!
    Nou bij deze weer fijn dat alles goed is en hopen dat het mee valt met de niertjes meid!!

Groetjes Joyce

#4113478 Quote

En idd Dabanne mag bij mij ook wel voorspellen hahaha spannend!!! Maandag weten we wat t wordt als het goed is!

#4113480 Quote

hahahaha ja dacht al dat jij het was op clubs, is nog erg rustig helaas op die club, maar wel super leuk, want je kan er ook foto’s plaatsen, dus meiden kom op en wordt ook lid daar 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct