Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1358099 Had Wel Gelijk Qua Ligging Van De Placenta

• Auteur

Ze vertelden mij vanmorgen dat de placenta rechts voor ligt en dat ik dus alleen links de baby goed kan voelen en dat klopt dus ook, want ik voel nu links onderin elke keer de baby sinds een paar dagen en snapte er al niks van dat ik de baby nog niet eerder had gevoeld terwijl dit mijn derde is

Ligt de placenta bij jullie ook voor of achter?

#4113462 Quote

ik voelde mijn eerste met 15 weken heel goed en elke dag meteen…
    nu ben ik er 18 en voel deze kleine pas sinds het weekend ik voelde wel eerder bewegingen dus ineens een bult rechts of links en draaien voelde ik maar sinds zaterdag pas echt schopjes en om nou te zegge jeetje.. maar echt 2 a3 keer 1 schopje per dag….

ik denk dat mn placenta voor ligt maar heb pas 12 nov de 20 weken echo heb er de 10de ook al1 maar die is niet medisch maar die in eindhoven opleidings centrum

niet te druk om maken hoor als je placenta voor ligt kan het makkelijk zijn dat je echt helemaal niks voelt mn vriendin voelde het pas bij de 7 maanden pas 1 schopje…

#4113463 Quote

Voel je onderin geen plopjes? Daar is het nu mee begonnen en voel het nu heel de dag door en paar dgn geleden alleen ’s avonds

#4113483 Quote

Bij mij ligt hij half voor aan de linker kant tot mn navel zei de echo vrouw.. en ik voel rechts ook altijd schoppen. Maar links soms ook maar dan gedempt!

Mooi he al die schopjes….!!

#4113486 Quote

Nee echt, ik probeer met alle macht IETS te voelen. Maar echt helemaal niks. Ook niet dat ik twijfel van zouden het mijn darmen zijn, of toch een schopje. Niks, niks niks. En das niet leuk!

#4113488 Quote

Nee dat is zeker niet leuk, ik ken het, baalde ook dat ik het nog niet voelde, hopelijk voel jij net als ik snel die plopjes

ik ben 20 wkn en 5 dagen nu en voelde het dus rond de 20 wkn

#4113497 Quote

Hoi Marinally
    Wat jammer dat jij het nog niet voelt dat is idd Niet leuk!! Ik hoop voor je dat je snel je plopjes gaat voelen!!
    Misschien helpt het als je op je rug gaat liggen en dan goed met je buik ademen om (was toen tip van de zwangerschapsgym juf) … Succes

Liefs Joyce

#4113498 Quote

Bij mij ligt de placenta goed voor zei de gyn,ik voel haar ook duidelijk schoppen!
    In het begin [16weken voelde ik alleen maar belletjes knappen]maar nu krijg ik dagelijks echt harde trappen,vooral als ik auto rij,ik voel ze ook overal in m,n buik haha energiek kind!
    groetjes
    22wk+

#4113528 Quote

Mijn placenta ligt ook voor en voel nog niks. Het is mijn eerste kind en ik ben nu 19 weken 2 dagen dus ik wacht het rustig af. Mijn VK zei dat het wel tot 22 weken kan duren met een placenta aan de voorkant bij je eerste kind.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct